Krisdoffer Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Her, er et forslag. Det karakteristike røde øyet kom litt skjevt ut. Takk for at du tok deg tid til det, men er det mulig få med hele hodet midtstilt? Eller blir det for utydelig og lite? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Siden du var så rask på avtrekkeren, lagde jeg selvfølgelig et nytt forslag. Noe slik du tenkte på? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) That's more like it. Takk skal du ha. Send et hurtigkurs i å legge på rammer osv. hvis du har tid en gang på PM. edit: følte det manglet et smil Endret 10. mai 2009 av Krisdoffer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Skulle gjerne hatt en avatar med Robert Trujillo i fokus. Gjerne fler så jeg kan velge en. Hvis du gidder så er det fint med ramme og sånn og. 80x80 til forumet her. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) *Glem det* Endret 20. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Kan noen fikse en avatar med dette bildet? Setter pris på ulike utsnitt og både dobbel og enkel ramme. Thanks in advance. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Skulle gjerne hatt en avatar med navnet mitt i fokus. Fint om det er ramme på bildet og at bakgrunnen er hvit. Navnet mitt er Johan, men jeg vil gjerne at N'en er speilvendt og noe større enn de andre bokstavene, slik at det blir JohaИ. Dra gjerne den siste streken på И'en lenger ned på bildet slik at den blir omtrent dobbelt så lang som de andre. Håper noen forstår sånn cirka hva jeg ønsker og klarer å lage en avatar til meg Endret 24. mai 2009 av Yohan Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 noen som kan lage meg en avatar eller flere av dette bildet her? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Følgende er gjort: Mørknet genserfarge Skarpnet på ansikt Sterke rødfarge på ansikt Bakgrunn Edit: La til flere bilder. Endret 25. mai 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Takker, Herr HalogenpereUtenLys. Klarer du også å få til en hvor du ikke har gjort noe med bakgrunnen? Hvis du ser på de tre siste du la til så har du hugd vekk en liten del av hodet over øret, mulig det var et angrep, men jeg velger å tro det var en bom Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Var nok et angrep ja.. Å få vekk synlige vite kanter. Slettet råfila. Håper du er mer fornøyd med dette alternativet: Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Gjorde det enkelt jeg; Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Var nok et angrep ja.. Å få vekk synlige vite kanter. Slettet råfila. Håper du er mer fornøyd med dette alternativet: Takk takk Da ble det bra Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Er mitt avatar godkjent? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Fine farger, Ole-ThInK, men jeg skulle gjerne likt å se bildet i 80x80 med ramme. Ville blitt mye finere da Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Noen som kunne tenkt å laga en avtar til meg? tenkte å ha FC Barcelona emblemet og Liverpool FC emblet delt på midten. Barcelona emblem Liverpool emblem Takker på forhånd jeg Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Noen som kunne tenkt å laga en avtar til meg? tenkte å ha FC Barcelona emblemet og Liverpool FC emblet delt på midten. Barcelona emblem Liverpool emblem Takker på forhånd jeg Du har jo en allerede? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Som trenger en real oppussing. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg prøvde på en selv, så om noen har litt tid, så værsågod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå