HCG Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kan noen lage en avatar som inneholder noe av dette: - PS3 - FIFA 09 - Manchester United - Killzone 1/2 - Far Cry 2 - PS2 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Her har jeg satt sammen et bilde du eller andre selv kan klippe ut som en avatar. TotalMU.bmp Endret 3. april 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Kunne du fått med PS3? Skal sette den inn EDIT: Så ikke det, vil ta denne. Kan du forminske den? Endret 3. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kunne noen laget avkappede hjørner i en avatar for meg, slik som jeg har i min nåværende? Denne avataren skal ikke brukes på dette forumet, så størrelsen på 100x100 stemmer. Alt jeg trenger er avkappede og gjennomsiktige hjørner som på den jeg har nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jepp, akkurat sånn. Tror du at du kunne laget litt større hakk også? Proposjonalt med avataren jeg har til venstre nå altså. Er usikker på om det vil fungere på den "nye" avataren, men må nesten se det for å bli enig med meg selv. Takk Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 noe som kan fikse denne som en avatar for meg? Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Noen som kan få denne i rett avatarstørrelse og evt få den til å se bedre ut? Endret 7. april 2009 av SandyPandy Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Takker Endret 8. april 2009 av SandyPandy Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Kan noen prøve å lage en avatar ut av dette? Jeg fikk ikke til noe særlig! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei! Har gått alt for lenge utan avatar og tenkte (og håpte) nokon av dykk kunne hjelpe meg med å lage ein avatar som eg kan bruke her. Sidan eg særs dårleg i phothop hadde det vore veldig fint dersom nokon kunne gitt ei hjelpande hand Interesser som gjerne kan kome fram av avataren: PS3 Manchester United Data (er aktiv i antivirus-delen av forumet viss nokon får "gode" idear av det Fotball Elles står dykk veldig fritt! På førehand takk! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei! Har gått alt for lenge utan avatar og tenkte (og håpte) nokon av dykk kunne hjelpe meg med å lage ein avatar som eg kan bruke her. Sidan eg særs dårleg i phothop hadde det vore veldig fint dersom nokon kunne gitt ei hjelpande hand Interesser som gjerne kan kome fram av avataren: PS3 Manchester United Data (er aktiv i antivirus-delen av forumet viss nokon får "gode" idear av det Fotball Elles står dykk veldig fritt! På førehand takk! Vil ha akkurat samme avatar som han, bare med HCG på Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) @tosha0007: Fikk inn: Manchester United Data Forslaget: Endret 18. april 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg vil også ha - Manchester United - FIFA 09 - HCG (Nick) - PS3 - Call of Duty 4 - Våpen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Jeg vil også ha - Manchester United - FIFA 09 - HCG (Nick) - PS3 - Call of Duty 4 - Våpen på 80x80...Det blir trangt x) Men kan jo prøve Endret 18. april 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) tusen takk HalogenpereUtenLys, var kanskje ikkje heilt det eg leita etter men skal prøve det og sjå. Uansett tusen takk for at du tok deg tid edit: Veit ikkje om det er eg som gjer feil, men eg får melding om avataren er for stor når eg laster den opp. Endret 18. april 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå