Mr.Anki Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Noen som kan ordne dette til 80x80 og forumets bakgrunn rund? bruker hw.no skinnet. Endret 3. januar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noe slik du tenker på? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Slik ja, takk skal du ha Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) 80x80. Ikke ta med skriften. Endret 4. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan noen få den avataren jeg har her i god kvalitet i max størelse...den jeg har nå er pixlete Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan noen få den avataren jeg har her i god kvalitet i max størelse...den jeg har nå er pixlete Var det slik du tenkte, eller større? Ble akkurat nå litt usikker på hva du egentlig mener, men skjitt au Google is your friend.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan noen få den avataren jeg har her i god kvalitet i max størelse...den jeg har nå er pixlete Var det slik du tenkte, eller større? Ble akkurat nå litt usikker på hva du egentlig mener, men skjitt au Google is your friend.. Det jeg mente var at den jeg har der <---- Har dårligere kvalitet enn den jeg postet, og jeg ville ha den kvaliteten Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan noen få den avataren jeg har her i god kvalitet i max størelse...den jeg har nå er pixlete Var det slik du tenkte, eller større? Ble akkurat nå litt usikker på hva du egentlig mener, men skjitt au Google is your friend.. Det jeg mente var at den jeg har der <---- Har dårligere kvalitet enn den jeg postet, og jeg ville ha den kvaliteten Er ikke det bare å bytte til den avataren da? Eller blir det dårlig kvalitet når du gjør det?.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Den er vel 0,26 kb for stor da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Den er vel 0,26 kb for stor da. akkurat, og det irriterer meg grenseløst x) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Derfor tok jeg meg den frihet til å ordne det Endret 4. januar 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Derfor tok jeg meg den frihet til å ordne det Takker ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 80x80. Ikke ta med skriften. Ai sensei! Vis litt mer høflighet så kan jeg jo gjøre mer ut av den. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 80x80. Ikke ta med skriften. Ai sensei! Vis litt mer høflighet så kan jeg jo gjøre mer ut av den. Ja, sorry. Er så lei av å bytte avatar hele tiden. Finner ingen som jeg kan sette meg til ro med. Takk! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg vil gjerne se hvordan dette bildet gjør seg som avatar. Jeg ønsker å ha med hodet nede til venstre med noe av regnbuen rundt tilstede. Og en svart ramme rundt. På forhånd - takk! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mange takk. Er ikke sikker på om jeg vil bytte egentlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Vakkert! Må si jeg liker mange av de Daft Punk-avatarene rundt om på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 God dag, godtfolk! Er det noen som kan være så snille at de lager en avatar av det vedlagte bildet for meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå