Eplefe Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Ramme og størrelsen er way off, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Noen som kunne tenke seg å hive seg på en middels stor oppgave? Jeg vil gjerne ha en avatar med ett utsnitt av både jenta og isbjørnen, men uten teksten, også ett annet utsnitt uten tekst og isbjørn. Begge må være speilvendte. En enkel ramme hadde vært flott også. Noko slikt? Likte forøvrig den første best. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Nå får jeg vist i bøtter og spann. Takk skal dere ha! Jeg tar i bruk den andre fra Milanjo for nå. Men jeg må si jeg likte det at du flyttet bjørnen oppover slik, HalogenpereUtenLys, det så veldig bra ut. Hadde du flyttet ned bjørnen bittelitt, gjort det speilvendt, også fikset størrelsen, så tror jeg det hadde blitt perfekt. Endret 18. desember 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Kan noen bytte ut den hvite rammen på denne med en svart ramme? Hvis noen tilfeldigvis skulle hatt dette bildet i høyere oppløsning hadde jeg blitt glad for å få en avatar i 80x80. Bildet er et bilde fra Xbox Live, så jeg vet ikke om det finnes større. Endret 19. desember 2008 av Βlur Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Mange takk! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Kan noen bytte ut den hvite rammen på denne med en svart ramme? Hvis noen tilfeldigvis skulle hatt dette bildet i høyere oppløsning hadde jeg blitt glad for å få en avatar i 80x80. Bildet er et bilde fra Xbox Live, så jeg vet ikke om det finnes større. Hvis du gir oss litt mer info om hvor bilder er ifra, og hvor du fant orginalen, blir det lettere å lete etter. Edit: Fant navnet på fyren i motivet på avataren ved å lagre bildet, det var skrevet i filnavnet. Endret 19. desember 2008 av Narrie Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Hadde noen orket å lage en svart ramme til min nye avatar? Hadde satt stor pris på det Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Fikk endelig installert Photoshop. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Kan noen fikse en enkel avatar med tynn dobbel ramme der kun de kinesiske tegnene er med? Den sorte bakgrunnen skal være med. http://www.nbcuniversalstore.com/img/produ...0210-100771.jpg Noe sånt? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Gjennom en god del avatarendringer har jeg tid til annen fått kommentar om at avataren jeg lager er rotete. Selv klarer jeg ikke å se den usynlige grensen hvordan "rot" deffineres. Ut fra denne avataren. Klarer dere å deffinere presist hva som er rot på avataren og ellers på andre små bilder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Kan noen fikse en enkel avatar med tynn dobbel ramme der kun de kinesiske tegnene er med? Den sorte bakgrunnen skal være med. http://www.nbcuniversalstore.com/img/produ...0210-100771.jpg Kva meiner du med dobbel ramme? Halogenpæreutenlys: Det at avataren din kan virka rotete kan vere på grunn av så mangt. Fargekontrastar, kor mange objekt som er i motivet og kor mykje som generelt sett "skjer" i bilete kan vere nokre av årsakene. Når folk seier at avataren virkar rotete er det nok fordi det er for mykje bevegelse og spenning i bilete til at auga deira rett og slett kan slappa av når dei ser på han. Skal eg forsøka å ta utgangspunkt i avataren din vil eg seie at han virkar rotete bl.a. fordi: - Hovudmotivet er plassert nede i venstre hjørne i staden for i midten. - Fargane harmonerer ikkje. Grøn er det omvendte av raud, og derfor blir desse fargane "harde" å sjå på når dei er ved siden av kvarandre, samtidig som den raude nisselua ikkje hjelp på saken. Heile avataren din virkar rett og slett veldig tilfeldig sausa saman. Det er liksom ingen heilheit eller enkelheit over han som gjer han behagelig å sjå på. Håpar dette har vore til hjelp. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Milanjo: Takk for en velbegrunnet fasit:) Ga meg informasjon om hva jeg bør ta mer hensyn til og tenke over. Edit: Forandret bakgrunnsfargen og la til en mindre synlig strek som går gjennom avataren. Untitled2002.bmp Endret 25. desember 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Kunne noen fiksa en avatar til meg? Jeg hadde satt pris en avatar som innvolverer Manchester United, og aller helst Wayne Rooney. Skulle gjerne lagt ut et bilde, men det var tydeligvis utenfor min rekkevidde. Need help Endret 27. desember 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Tusen takk for avataren i sted, men den er til et annet forum. Trenger en til dette også, så om noen kunne ha laget noe enkelt med dette bildet hadde det vært supert. Enkel sort ramme. http://i36.photobucket.com/albums/e2/roc611/CarlitosWay.jpg Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 @Ralph Lauren: Her er mitt raske forslag Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Thanks! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Kunne dere lagt på en svart ramme? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Endret 27. desember 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå