Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Noen som kunne tenke seg å hive seg på en middels stor oppgave? Jeg vil gjerne ha en avatar med ett utsnitt av både jenta og isbjørnen, men uten teksten, også ett annet utsnitt uten tekst og isbjørn. Begge må være speilvendte. En enkel ramme hadde vært flott også. :)

Noko slikt?

post-86885-1229634536.gif post-86885-1229634541.gif

Likte forøvrig den første best.

Lenke til kommentar

Nå får jeg vist i bøtter og spann. Takk skal dere ha! Jeg tar i bruk den andre fra Milanjo for nå. Men jeg må si jeg likte det at du flyttet bjørnen oppover slik, HalogenpereUtenLys, det så veldig bra ut. Hadde du flyttet ned bjørnen bittelitt, gjort det speilvendt, også fikset størrelsen, så tror jeg det hadde blitt perfekt. :)

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Kan noen bytte ut den hvite rammen på denne med en svart ramme?

OptimusPrimeavatar.png

Hvis noen tilfeldigvis skulle hatt dette bildet i høyere oppløsning hadde jeg blitt glad for å få en avatar i 80x80. Bildet er et bilde fra Xbox Live, så jeg vet ikke om det finnes større.

Endret av Βlur
Lenke til kommentar
Kan noen bytte ut den hvite rammen på denne med en svart ramme?

OptimusPrimeavatar.png

Hvis noen tilfeldigvis skulle hatt dette bildet i høyere oppløsning hadde jeg blitt glad for å få en avatar i 80x80. Bildet er et bilde fra Xbox Live, så jeg vet ikke om det finnes større.

Hvis du gir oss litt mer info om hvor bilder er ifra, og hvor du fant orginalen, blir det lettere å lete etter.

Edit: Fant navnet på fyren i motivet på avataren ved å lagre bildet, det var skrevet i filnavnet. ;)

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Kan noen fikse en enkel avatar med tynn dobbel ramme der kun de kinesiske tegnene er med? Den sorte bakgrunnen skal være med.

http://www.nbcuniversalstore.com/img/produ...0210-100771.jpg

Kva meiner du med dobbel ramme? post-86885-1230062565.png

Halogenpæreutenlys:

Det at avataren din kan virka rotete kan vere på grunn av så mangt.

Fargekontrastar, kor mange objekt som er i motivet og kor mykje som generelt sett "skjer" i bilete kan vere nokre av årsakene.

Når folk seier at avataren virkar rotete er det nok fordi det er for mykje bevegelse og spenning i bilete til at auga deira rett og slett kan slappa av når dei ser på han.

Skal eg forsøka å ta utgangspunkt i avataren din vil eg seie at han virkar rotete bl.a. fordi:

- Hovudmotivet er plassert nede i venstre hjørne i staden for i midten.

- Fargane harmonerer ikkje. Grøn er det omvendte av raud, og derfor blir desse fargane "harde" å sjå på når dei er ved siden av kvarandre, samtidig som den raude nisselua ikkje hjelp på saken.

Heile avataren din virkar rett og slett veldig tilfeldig sausa saman. Det er liksom ingen heilheit eller enkelheit over han som gjer han behagelig å sjå på.

Håpar dette har vore til hjelp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...