Manuzet Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hva dere synest om min? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Selve nissen er artig, men hva har skjedd med bakgrunnen? Hadde vært bedre med en jevn blå bakgrunn. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 så hvilken blå farge skulle eg helst tatt? lyse blå? eller skal eg skifte farge? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg er lei den nisseluen. Den er jo overalt. Både Milanjo og head_hunter har den, sikkert fler... Skjer? Jeg har ikke den, tror jeg. Endret 9. desember 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nei du har ikke det og ikke jeg heller Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg prøvde meg ... tok og fant en kule som matchet resten av bildet, altså tegnet ... Dermed ikke så glinsende hehe.Det er fult lovlig å ikke like den Akkuratt det jeg tenkte på! Men tror du du kunne laget kula større? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bare et spørsmål, Noen som ser den nye avataren min? Jeg selv ser bare en utstrekt versjon av min gamle. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 ja. den var litt kul Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er en mann med en nisse lue ikksant? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jepp. Du har ikke prøvd å få den til å bli 80x80 da? Tror det hadde gjort seg bedre ut. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Nei, det er nok som du ser det. En litt avlang versjon av din forrige. Edit: Wait, what? Jeg ser ikke noen mann med nisselue :-/ bare et litt dratt bilde av noen paralellogrammer ... Endret 9. desember 2008 av Gersh L Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jepp. Du har ikke prøvd å få den til å bli 80x80 da? Tror det hadde gjort seg bedre ut. Prøver på det vi sammtidig så blir det å slenge opp en ny avatar da. Får håpe alt går som det skal da. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 så hvilken blå farge skulle eg helst tatt? lyse blå?eller skal eg skifte farge? Trenger ikke skifte farge, men er det bare jeg som ser at den er veldig ujevn? Ser liksom ut som om du har prøvd å tegne en blå bakgrunn over en svart med paint eller noe ... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Trykk Ctrl + F5, da vil du se den nye avataren din, for da laster nettleseren alle bildene på siden på nytt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Takker. Det hjalp Edit: Endret slik at han igjen fikk armer. noe han ikke hadde i starten Endret 9. desember 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 så hvilken blå farge skulle eg helst tatt? lyse blå?eller skal eg skifte farge? Trenger ikke skifte farge, men er det bare jeg som ser at den er veldig ujevn? Ser liksom ut som om du har prøvd å tegne en blå bakgrunn over en svart med paint eller noe ... hvordan går de ann og har meir rett Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har du faktisk sitti og tegnet over i Paint ?!? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 bare litt og litt.... når eg kjeder meg på en mandag eller noe. så bare lzzm sitter eg i 10 minutter og tegner. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dagens lille tips; Photoshop da går det på null komma niks. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det ikke my lettere å bruke malebøtta hvis du absolutt skal bruke paint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå