Essem Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Sikker på at du ikke vil ha dette bildet da? Det er mye penere Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Kan noen gi avataret mitt en nisselue? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jul igjen, ja. Bytter til Life is pain avataren igjen den 13., men lurte på om noen har et nytt forslag til den? Orginal: Gamle juleversion: EDIT: Glemte nesten: God jul alle sammen. Endret 7. desember 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vil ha en juleavatar. Og den trenger faktisk ikke ha noe som helst med den nåværende avataren min å gjøre. Use your imagination. :') Til de som spør om jeg ikke kan legge ut et bilde de kan jobbe med, dette er avatartråden, ikke "kan du resize og sette ramme på dette bildet for meg"-tråden. Thank yoo. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vil ha en juleavatar. Og den trenger faktisk ikke ha noe som helst med den nåværende avataren min å gjøre. Use your imagination. :') Til de som spør om jeg ikke kan legge ut et bilde de kan jobbe med, dette er avatartråden, ikke "kan du resize og sette ramme på dette bildet for meg"-tråden. Thank yoo. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Lagde denne til et annet forum Endret 8. desember 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Synes egentlig at Homer var bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Til de som spør om jeg ikke kan legge ut et bilde de kan jobbe med, dette er avatartråden, ikke "kan du resize og sette ramme på dette bildet for meg"-tråden. Thank yoo. Denne var jo litt kul? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Synes egentlig at Homer var bedre. Da beholder jeg homer da Håpte at jeg skulle bli numinert på juleavatar konkuransen men nei da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Denne var jo litt kul? Valgets kvaler! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Synes den siste, den orignale videreutviklete, var utrolig festlig Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er lei den nisseluen. Den er jo overalt. Både Milanjo og head_hunter har den, sikkert fler... Skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Eg laga begge avatarane. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Det er vel ikke noen her som kunne plassert en nisselue på steinen min? Har prøvd selv lenge nå, men er ikke noen mester for å si det sånn... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Denne var jo litt kul? Valgets kvaler! Tror den andre, fra Milanjo, ville sett langt bedre ut uten nisseluen, ettersom det er et fotografi mens avataren din er vectorgrafikk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Mixed Media er jo bare kult, jo. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Mja, hvis det fungerer. Personlig er jeg ikke no glad i den luen Milanjo har valgt, jeg ser den jo overalt! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) + snu bildet + legge til lue = Hmm ENDRET: Liker det merkelige smilet Kaos får slik, da Endret 9. desember 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som kunne tenkt seg å henge en sånn julekule (de skinnende røde kulene man henger på juletrærne)fra nesa på langbein? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg prøvde meg ... tok og fant en kule som matchet resten av bildet, altså tegnet ... Dermed ikke så glinsende hehe. Det er fult lovlig å ikke like den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå