teletubbiekid Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Lett. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som gidder å prøve å sette nisselue på "Mr. Blue" i år?Jeg gjorde et forsøk. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Me need nisselue. Birger Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Me need nisselue. Birger Har gjort et forsøk. Du ville kanskje ikke ha julenisseluen over der det er spist, men jeg tenkte at siden det er jul så kan han få være hel, eller hvertfall se ut som det. I tillegg så gjør det at det som ser ut som en julestjerna på høyresiden ikke forsvinner Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Kan noen hjelpe meg å få laget juleavataren min litt bedere. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Tusen takk! Kunne ikke blir gjort bedre.. Har kommet deg i PS, TSP Birger Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Kan noen hjelpe meg å få laget juleavataren min litt bedere. Kun folk i HW-nettverket som kan bruke HW-logoen, desverre. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Kan noe hjelpe meg nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Er det en juleavatar? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Lett. Der har du'n! Takk skal du ha. Forresten: Hvilken burde jeg bruke. Nåværende eller fjorårets versjon av juleavatar? Endret 3. desember 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg sliter litt med å velge, for husker jeg var så glad i pingvinen din. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Den du har nå er langt penere, men den pingvinen er heftig kul da. Ville nok gått for den fra i år likevel... Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Er det en juleavatar? Til at det skal bil en juleavatar. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Er det en juleavatar? Til at det skal bil en juleavatar. Sånn, håper den funker Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Kan noen hjelpe meg med å gi denne avataren litt julestemning? Vet at det ikke er det letteste bilde grunnet hodet til damen er helt i kanten av bildet, men jeg tror nok at dere klarer det! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Det blir nok nåværende en stund videre ihvertfall. Bare å slenge med innspill hvis du/dere mener noe burde være forandret. Eplefe: Sliter med å velge selv, faktisk. Likte fjorårets veldig godt også, og føler at den har et mer julepreg over seg. Men jeg holder med den jeg har nå en stund videre. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som har en avatar å avse? Trenger ikke ha noe med jul å gjøre Gjerne en humoristisk preget avatar ^^) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Hvis du finner et bilde du liker kan du poste det her, så kan jeg eller noen andre hjelpe deg med å lage avatar av det Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Kunne noen hjulpet meg å lage bildet under til avatar med litt julestemning? Som eks. nisselue, snøfnugg eller lignende? Trykk for bilde Endret 6. desember 2008 av Termo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå