Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Noko i denne duren? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg vil ha en juleavatar. Og den trenger faktisk ikke ha noe som helst med den nåværende avataren min å gjøre. Use your imagination. :') Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Noko i denne duren? Ahhh, genial! Tusen takk Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Do me do me do me, plzplzplzplz Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg ga en ny avatar et nytt forsøk: Tidligere i dag: Nå: Og for at dere skal se mer detaljer og jeg samtidig kan skryte litt av alle detaljene har jeg lastet opp en litt større versjon. Vi skulle hatt 150x150 avatarer Redigert: Lastet opp en versjon uten julenisse med slede Endret 2. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Trenger nytt avatar. Kan noen putte en nisselue på United-logoen (den samme som jeg bruker nå)? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som kan lage en kul avatar av denne? Vil helst bare ha med hodet og noe av skjorten. Fint om dere lager den slik at det går ann å bruke den på forumet her Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjempefint, TSP. Nissen med sleden ble kanskje litt for klar til å være i bakgrunnen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, jeg er enig. Vurderer å heller bruke den uten sleden. Evt. finne et bilde hvor sleden er rett frem. Om du ser på denne, ser man jo at selve reinsdyrene er sett rett forfra, mens sleden er i en vinkel. Noe som får sleden til å virke treg og det passer heller ikke helt inn sammen med de andre vinklene i bilde. Men tilbakemeldinger på slede eller ikke slede tas i mot! Evt. om dere finner en alternativ slede som er sett rett fra siden (slik reinsdyrene er nå) slik at det blir mer naturlig. Men det må være slede og reinsdyr Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg likte faktisk avataren bedre med en slede, ihvertfall. La ikke merke til sleden før du postet 150x150 bildet men hver gang jeg ser avataren din nå legger jeg også merke til sleden. Den er kanskje litt liten, ja, men jeg syntes den passer godt med både bakgrunnen og motivet, generelt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Avataren var veldig fin uten sleden også, men uten får den meg til å helle tenke på nyttår enn jul. Hva synes dere om denne forresten: Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som gidder å prøve å sette nisselue på "Mr. Blue" i år? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Om du vurderer å bytte blade-bunny, ta den nye du viser frem der! Den var stilig og tror ikke det er vanskelig å få den nominert. Kommer i julestemning av den jeg. Det samme kan jeg nemlig ikke si om den du har nå. Selv om den er rød, har nisselue og snø - så er det noe som stopper meg i å synes at det er en god juleavatar. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Enig. Har vært misfornøyd med min hele tiden egentlig. Blir for glorete og rotete. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vis det er noen som liker min, kan dere nominere den? Lyst til å være med i år. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Du er da nominert du. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) 1. Ikke be om nominasjoner! Man skal fortjene nominasjonen Jeg synes dog at din avatar absolutt fortjener en nominasjon - men da er det og noen som helt sikkert kommer til å nominere den avataren, bare vær tålmodig ... 2 ... Du er som teletubbiekid påpeker over meg, allerede nominert. Endret 3. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Teletubbiekid, hadde du greid å bruke den hviteste sleden i den mørkeste avataren? Altså Denne sleden: Til denne bakgrunnen: Takk. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg prøvde meg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå