Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ga en ny avatar et nytt forsøk:

 

Tidligere i dag:

post-58981-1228204525.gifpost-58981-1228204531.gif

 

 

Nå:

post-58981-1228204525.gifjuleavatar_v2_un.gif juleavatar_v2.gif

 

 

Og for at dere skal se mer detaljer og jeg samtidig kan skryte litt av alle detaljene har jeg lastet opp en litt større versjon. :wee:

 

juleavatar_v2_150.gif

 

Vi skulle hatt 150x150 avatarer :p

 

Redigert: Lastet opp en versjon uten julenisse med slede

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig. Vurderer å heller bruke den uten sleden. Evt. finne et bilde hvor sleden er rett frem. Om du ser på denne, ser man jo at selve reinsdyrene er sett rett forfra, mens sleden er i en vinkel. Noe som får sleden til å virke treg og det passer heller ikke helt inn sammen med de andre vinklene i bilde.

 

Men tilbakemeldinger på slede eller ikke slede tas i mot! Evt. om dere finner en alternativ slede som er sett rett fra siden (slik reinsdyrene er nå) slik at det blir mer naturlig. Men det må være slede og reinsdyr ;)

Lenke til kommentar

Om du vurderer å bytte blade-bunny, ta den nye du viser frem der! Den var stilig og tror ikke det er vanskelig å få den nominert. Kommer i julestemning av den jeg. Det samme kan jeg nemlig ikke si om den du har nå. Selv om den er rød, har nisselue og snø - så er det noe som stopper meg i å synes at det er en god juleavatar.

Lenke til kommentar

1. Ikke be om nominasjoner! Man skal fortjene nominasjonen ;) Jeg synes dog at din avatar absolutt fortjener en nominasjon - men da er det og noen som helt sikkert kommer til å nominere den avataren, bare vær tålmodig ...

2 ... Du er som teletubbiekid påpeker over meg, allerede nominert.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...