Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg lekte meg litt med avataren min. Hva tror dere om forandringen? Synes ikke luen på han fremste ble helt vellykket da Prøvd meg. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Den er bedre, men kanskje du skal prøve å få samme rødnyanse, altså litt mørkere, slik at det kommer mer i stil med resten av bildet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Njaa.. har fjerna alt av opna filer nå, så. Var jo berre eit forsøk. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Takk til Milanjo for flott nisselue! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Noen som har lyst til å prøve og lage avataren under litt mer jule-aktig. Kanskje en nisselue over fotballen, eller et juletre i bakgrunnen. Du bestemmer, bare gjør det du tror blir best, så vil jeg være svært takknemlig En liten ramme hadde heller ikke skadet, men det tror jeg at jeg skal få til selv også. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 TSP: Du må ha med nissen i bakgrunnen! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hadde det passet med en liten nisselue på karen min? Bare får å få frem et bissart poeng? Isåfall er det bare å prøve seg frem hvis noen har lyst. Eller et eller annet juletema. Eeey? Takk skal du ha, My guardian angel! Er usikker, faktisk. Den hvite sleden var veldig lys, så jeg syntes den andre så litt bedre ut. Men det var kanskje litt vanskelig å se hva det var? Eller hva mener forum-trollene? Uansett, takk skal du ha. EDIT: Endret 2. desember 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Takk skal du ha, My guardian angel!Nei. Nei nei nei. Det holder med et enkelt takk. Har fortsatt PSD filene til begge så kan sikkert endre litt på dem når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis du hadde giddet det så tror jeg de kunne bli brukt i jul, ja. Syntes den mørkeste av de to passet så godt med bakgrunnen. Takk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Du kunne gitt annenhver kule rød-hvit det hadde hvertfall vært mer julefarger. Jeg tviler på at resultatet blir vellykket hvis jeg prøver meg på noe som helst. Jeg hadde kanskje tenkt at noen andre kunne hive ut noen bilder. Med nisseluse, andre farger, snø eller hva som helst. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hvis du hadde giddet det så tror jeg de kunne bli brukt i jul, ja. Syntes den mørkeste av de to passet så godt med bakgrunnen. Takk. Sånn? Endret 2. desember 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Noen som har lyst til å prøve og lage avataren under litt mer jule-aktig. Kanskje en nisselue over fotballen, eller et juletre i bakgrunnen. Du bestemmer, bare gjør det du tror blir best, så vil jeg være svært takknemlig En liten ramme hadde heller ikke skadet, men det tror jeg at jeg skal få til selv også. Hvis noe skal gjøres med det hadde det vært fint om du kunne legge ut origianlbildet eller en versjon som ikke er .GIF ... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Kan noen orden denne til 10kb? Mvh Mr.anki Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Sånn. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Takk, hvordan gjort det du det? Skulle nisseluen vart litt anneledes? Endret 2. desember 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Takk, hvordan gjort det du det? - Høyreklikk- Copy - Åpne Adobe Photoshop. - File->New (Ctrl+N) - Edit->Paste (Ctrl+V) - Save for Web & Devices (Alt+Shift+Ctrl+S) - Save Endret 2. desember 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis du hadde giddet det så tror jeg de kunne bli brukt i jul, ja. Syntes den mørkeste av de to passet så godt med bakgrunnen. Takk. Sånn? Tusen takk, teletubbiekid. Tror det blir noe ala det til jul, ja. Eller hva syntes du? Verdt å bruke? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jaaa... personlig ble jeg sånn halvveis fornøyd, men det er en vanskelig avatar å gjøre "julete". Men ettersom ingen andre har kommet med noen forslag, så er det iaffal bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Det er det, såklart. Vanskelig å lage juletema på avataren min har jeg skjønt. Kom vell ikke som noe sjokk heller, men det er jo verdt å prøve seg. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Noen som gidder å fikse litt på en av disse slik at den får litt julestemning over seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå