Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hepp! Same lua som alle andre, eg veit. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er fornøyd med den lua jeg plasserte på avataren min. Skiller seg ut fra alle de andre vett. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hepp! Same lua som alle andre, eg veit. Takk! Noen som prøver med et lite juletre foran? Vil se hvordan det blir Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Da har jeg endret litt på avataren min også, noen innspill? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg synes den er stilig! Keep it. Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hehe Noen som ser nisselua på min avatar? Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja.. *liten rød FLEKK* xD Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan noen putte litt julestemning på min? Stor versjon for bedre bearbeiding: http://i38.photobucket.com/albums/e135/Sha...Paper_Yoshi.jpg Prøvar eg meg også. Takker. Vil den se bedre ut med ramme? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hadde det passet med en liten nisselue på karen min? Bare får å få frem et bissart poeng? Isåfall er det bare å prøve seg frem hvis noen har lyst. Eller et eller annet juletema. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er totalt N00b når det kommer til bilderedigering. Er det noen som kunne satt på en liten nisselue på avataren min, eventuelt gitt meg noen tips om hvordan jeg kunne gort det selv? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hadde det passet med en liten nisselue på karen min? Bare får å få frem et bissart poeng? Isåfall er det bare å prøve seg frem hvis noen har lyst. Eller et eller annet juletema. kan jo sette inn at sleden til nissen holder på å fly rett på han Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Joda, det er bare å prøve seg frem. Men det kan være vanskelig når avataren er så dyster, etter min mening. Men all julestemning mottas med takk. EDIT: Typz Endret 1. desember 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg prøvde meg litt i Illustrator, Thor. Tror denne nisseluen passer litt bedre til resten, den sklir på en måte litt bedre inn. Eller hva? Si fra hvis du vil at jeg skal gjøre noen små endringer, mens jeg fortsatt har alt oppe her =) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hadde det passet med en liten nisselue på karen min? Bare får å få frem et bissart poeng? Isåfall er det bare å prøve seg frem hvis noen har lyst. Eller et eller annet juletema. kan jo sette inn at sleden til nissen holder på å fly rett på han Hahhahaha, jeg ler Duit! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Lua mi er insta win da Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vad tycks om min? Hva mangler? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er det i det hele tatt mulig å få klemt inn et hint av julestemning i avataren min uten å voldta den fullstendig? Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er det i det hele tatt mulig å få klemt inn et hint av julestemning i avataren min uten å voldta den fullstendig? Sett nisselue på hver kule.. ^^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, hvis noen får til det samtidig som det ser pent ut skal jeg være evig takknemlig Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Slik? *bilde* Smask! <3 Takk skarru ha. Nå blir det jul for meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå