Darkbuster Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Helt ærlig syntes jeg den du har nå er best. Liker det lille lysglimtet øverst til høyre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Lysglimtet skal med på den nye også, glemte bare å legge den til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Kan noen fjerne det brune i hjørnet og lage ramme på denne? Og kan noen i tillegg lage en juleversjon? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Her får du en med lue Edit: Gjorde den pånytt, Men ser vist såvidt forskjell Endret 1. desember 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Hei Noen som kan lage en juleavatar til meg med utgankspunkt fra den jeg har nå? Min nåværende avatar: Hadde tenkt på litt julepynt hvor det er plass til det, avataren skal ikke "om møbleres". Noen som kunne fikset det for meg? Takker på forhånd Edit: Skrivefeil Endret 1. desember 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Er det noen som kan få litt mer julestemning på avataren min? Har tenkt litt igjennom og komt fram til at jeg heller vil bruke min normale avatar. Det blir litt vanskelig å få en nisselue på en sprayboks men kan jo alltids prøve.. Men hva med julenissen, rudolf og alle de der i en slede på himmelen? Hadde noen mekka noe sånt til meg hadde jeg vært evig takknemlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 bømp Liek dis? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Liek dat ja. Da har jeg litt å velge igjennom siden jeg akkurat spurte om noen kunne lage en slede eller noe annet julerelatert til den vanlige avataren min. Avatarkonkuranse er serious shit. Takker og bukker for avataren Milanjo! Endret 1. desember 2008 av Narrie Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Veeeel. For å få litt julestemning ved siden av alle innleggene mine, skifter jeg til den offisielle juleavataren min! Hvis noen husker det, så brukte jeg den sist jul også. Den kommer til å bli fast hver jul. BTW: Jeg har allerede skiftet, så hvis du ikke ser den: trykk Ctrl + F5! Endret 1. desember 2008 av Newt32 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg vil og ha juleavatar, men er ganske fornøyd med den jeg har. Noen som klarer å gjøre noe med min nåværende avatar slik at den kommer i julestemning? Avatarkonkuranse er serious shit. Avatarkonkuranse? Hvor? Endret 1. desember 2008 av JFM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 ? Det første eg kom på. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Er denne kul da ? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) ? Det første eg kom på. Takk, takk Endret 1. desember 2008 av JFM Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Til Narrie. Haha prøvde å få til en nisse med slede i bakgrunnen der, men ble litt vanskelig med mine begrensede PS evner Men her er resultatet. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Stilig! Det eneste var kvaliteten på selve bildet som jeg syns ble et hakk dårligere, men det er kanskje bare meg? Endret 1. desember 2008 av Narrie Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Noen som mekker en nissehue på pandaen? EDIT: Skal være hvit bakgrunn, ble noe bug -.- Endret 1. desember 2008 av stiff-leet Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som mekker en nissehue på pandaen? Tror det hadde vært bedre med et juletre med pandaen. Alle har jo nisselue nå.... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Stilig! Det eneste var kvaliteten på selve bildet som jeg syns ble et hakk dårligere, men det er kanskje bare meg? Nei du har nok rett ser det selv. Her er en til Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Noen som mekker en nissehue på pandaen? Tror det hadde vært bedre med et juletre med pandaen. Alle har jo nisselue nå.... Ja, greit med litt variasjon. Og tusen takk igjen kakesjef, for en flott avatar. Den skal jeg bruke! Endret 1. desember 2008 av Narrie Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, greit med litt variasjon. Ja, tror det kunne vært bra med et juletre. rett foran, imellom føttern og hendern.. eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå