Sodd Ball Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Takker. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Bare hyggelig Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hei folkens! Kunne noen gjort en avatar av dette? Max 100x100 og 50kb.Vil helst ha med så mye av bassen som mulig, men mulig det blir veldig utydelig da? Ingen som vil? http://lh6.ggpht.com/_IsIl4HvOgJw/R3bBtw_0...VQ/IMG_9060.jpg Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 http://lh6.ggpht.com/_IsIl4HvOgJw/R3bBtw_0...VQ/IMG_9060.jpgFaar "File not found" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 JEg trenger nisselue på avataren min. Hjelp plz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Slik? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg klarer ikke bestemme meg helt hva slags avatar jeg skal ha nå i juletidene. Er det noen som kan sette på en nisselue på min nåværende avatar? bømp Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hvor ble det av juleavatern din a? den var jo så fin Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hva er trikset for å få bildene under 10 kb egentlig? Min nåværende avatar er nemlig 72 x 79 px og 8 kb stor (png), men når jeg legger på en nisselue og lagrer som png igjen blir den hele 80 kb! Bruker PS, btw. JPG på laveste kvalitet er også over 60 kb.. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hvor ble det av juleavatern din a? den var jo så fin Jeg er ikke sikker på om jeg skal bruke den. Men kan sikkert bare gjøre det.. det er jo ikke akkurat verdens ende. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hva er trikset for å få bildene under 10 kb egentlig? Min nåværende avatar er nemlig 72 x 79 px og 8 kb stor (png), men når jeg legger på en nisselue og lagrer som png igjen blir den hele 80 kb! Bruker PS, btw. JPG på laveste kvalitet er også over 60 kb..File --> Save for web. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Tror nok jeg må endre min ... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har noen formening om min? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har noen formening om min? Bedre skjegg, ellers veldig bra. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hvilken av disse er best da? Trenger bare litt feedback før jeg bruker en av dem som juleavatar. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Den til høyre. Men jeg ville gjort den røde rammen sort, det blir litt for mye, dessuten er det ikke så veldig pent... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Må nesten si meg enig i at det ikke var noe spesielt pent med rød ramme ja. Da var det endret, og jeg har fått meg en juleavatar Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Da har jeg endret litt på avataren min også, noen innspill? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg trenger hjelp, hvilken skal jeg velge? Helst med grunn: Den jeg har nå: Mørk: Mørkere: Eller mørkest? Vet det er flisespikkeri, men jeg syns den jeg har nå er bittegranne lys. Er forresten bare bakgrunnen som er endret. EDIT: Dette er uten Lens flare, se bort ifra det - trenger innspill ang "lyshet" på bakgrunnen Endret 1. desember 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg liker den mørkeste, vet ikke helt hvorfor, men lensflaren vil passe bedre på en mørk mener jeg (hvis du skal ha det da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå