gard. Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som har forlsag for hva jeg kan gjøre med min avatar? Evt. bytte? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som har forlsag for hva jeg kan gjøre med min avatar? Evt. bytte? Er du ikke fornøyd med den du har nå? Jeg synes den er kul Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Føler at ikke andre synes den er noe kul. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Føler at ikke andre synes den er noe kul. Ikke bry deg så mye om hva de andre mener. Jeg synes det viktigste er at man selv liker den, og at man ikke skifter avatar hvis man liker den godt. Fordi da kjenner folk deg lettere igjen, og kan forbinne nicket med avataren og motsatt. Endret 30. oktober 2008 av Newt32 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Du har en av de mest særegne avatarene på forumet, utrolig lett å kjenne igjen. Den er spesiell og kul på sin måte. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 noen som kan fikse juleavatar for meg, det skal være Mouser som jeg allerede har Bare få han litt mer julete Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) noen som kan fikse juleavatar for meg, det skal være Mouser som jeg allerede har smile.gif Bare få han litt mer julete Noe jeg mekka fort nå. Endret 3. november 2008 av iRipley Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 takker Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Du skulle ha senket den litt slik at lua fikk plass innenfor bildet... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 og at det enten var gjennomsiktig bakgrund eller ramme. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hmm, det med senkinga la jeg ikke merke til før du sa det Jeg la opp to stykker, en med og en uten ramme. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen som har forslag til hva jeg kan ha til avatar? Har tenkt lengep å å skifte men vet ikke helt hva som er meg, uten at jeg ikke får beholde den Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ut ifra bloggen din driver du mye med 3D animasjon... kan du ikke ha en avatar som viser noe av det? du kunne jo laget den selv? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Noen som kan sette nisselue på den gule i min avatar? Jula nermer seg vettø Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg satte nisselue på en slik avatar i fjor Kan se om jeg finner den når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Kan hende, tommy har samme, bare rød = ) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Ja, ser jeg har en rød versjon med nisselue liggende. Men det er jo "hans", og den er sur Kan nok ordne en ny når jeg kommer til en pc med Photoshop. Endret 6. november 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Tror jeg har min juleavatar klar: Endret 6. november 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) noen som kunne lage ein julelue på min? eller evt. hva dere synest om denne? Endret 6. november 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Hehe, den var fet. Burde egentlig lagd meg en ny juleavatar til i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå