Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer det, de er tilbake igjen. Takk til Newt32 for at han fikset nye lenker og takk til Blink-182 som tipset meg om at det manglet.

 

 

Juleavatarer er vel for tidlig, det bør hvertfall vente til slutten av november mener jeg. At den kommersielle julen har begynt synes jeg ikke er noe godt argument i seg selv.

 

Hvordan juleavatarkonkurransen dette året skal avvikles blir for tiden tenkt på, men jeg har hvertfall selv veldig lyst til å gjøre den biten igjen. Men synes du skal revurdere juleavatarbruken, føles så mye bedre i desember om du venter vet du. ;)

 

Minner forresten om retningslinjene og tipsene for denne tråden i førstepost igjen. Jeg har ikke vært veldig aktiv i det siste til å følge med om tråden er slik den er tenkt å være, men satser på at dere har lest førsteposten hvertfall en gang. :)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Julen på forumet blir ikke det samme uten en juleavatarkonkurranse ledet av ildsjelen selv, TSP! Du har gjort en fremragende innsats tidligere og jeg ser frem til nok en fyldig tråd for julen 2008. Jeg er helt og holdent enig i at man bør vente (minst) til slutten av november før man setter i gang omleggingen til juleavatarer, det er jo ikke jul før i desember..!

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...