Newt32 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg skjønte det jeg trengte ut ifra teksten, men bildene i guiden på første side er slettet av PhotoBucket.. Ikke nå lenger Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Stemmer det, de er tilbake igjen. Takk til Newt32 for at han fikset nye lenker og takk til Blink-182 som tipset meg om at det manglet. Juleavatarer er vel for tidlig, det bør hvertfall vente til slutten av november mener jeg. At den kommersielle julen har begynt synes jeg ikke er noe godt argument i seg selv. Hvordan juleavatarkonkurransen dette året skal avvikles blir for tiden tenkt på, men jeg har hvertfall selv veldig lyst til å gjøre den biten igjen. Men synes du skal revurdere juleavatarbruken, føles så mye bedre i desember om du venter vet du. Minner forresten om retningslinjene og tipsene for denne tråden i førstepost igjen. Jeg har ikke vært veldig aktiv i det siste til å følge med om tråden er slik den er tenkt å være, men satser på at dere har lest førsteposten hvertfall en gang. Endret 23. oktober 2008 av TSP Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Julen på forumet blir ikke det samme uten en juleavatarkonkurranse ledet av ildsjelen selv, TSP! Du har gjort en fremragende innsats tidligere og jeg ser frem til nok en fyldig tråd for julen 2008. Jeg er helt og holdent enig i at man bør vente (minst) til slutten av november før man setter i gang omleggingen til juleavatarer, det er jo ikke jul før i desember..! Endret 23. oktober 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva tycks? Uten Copiright greia back ofc. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kjempe kul, men litt rar spiral aktig sak, ser litt rar ut liksom.... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Copyrighten til Blink-182 så ingen tar den fra han. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 lol, det er da ingen som stjeler på internett. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 DA var det tid for ny avatar! Jeg er ute etter en "I'm in it for the parking" avatar, som har litt videre potensiale for å konverteres til jule-avatar. NB! .psd filer er tingen, og I wish u the best of luck. Håper noen kommer på noe kreativt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg kan se hva jeg gidder å lage til deg. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen om kunne gjort dette blidet likt som mitt nåverende men bare med farger på himmelen også ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 DA var det tid for ny avatar! Bra jeg tilfeldigvis kikket innom denne tråden: Du har ikke lov! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er litt lei av min avatar nå, begynner å bli litt lei. Forslag til oppfriskninger med samme motiv? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hmmm, etter at jeg har lagret bildet står det at den er 16 kb? Da kan jeg ikke bruke den, kan noen fike det... EDIT: Fikset Endret 28. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tror denne skal funke: Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg fikk fikset det, så bare ikke at det var en link Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 For å få lagret bildene mine i riktig str- må dere klikke på de og lagre de deretter! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor i huleste er thumbnailen større i filstørrelse enn bildet selv? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Pga mellom lagringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå