Torbjørn T. Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er fordi den ligg i cachen til din nettlesar, han har bytta. Høgreklikk på avataren hans --> last biletet på ny, eller oppdater heile sida, so vil den kanskje kome fram. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Mange takk! Du skal vel ikke bytte avatar? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som kunne kuttet litt på bildet så det blir et kvadrat, og gjort alt uten at fossen til og bli sort-hvit. Eller noe lingnende. Liker ikke bildet mitt, tror at alle andre tror jeg er sånn Gangster nørd som elsker snoop dog og kler seg i mongo gangster stil og leker digg:) Anyone? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Det var då j***** til mas då ... Endret 8. oktober 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Der har vi gode gamle, vettu. Det passer jo best med navnet ditt ettersom det er Blink-182 logoen. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Det var då j***** til mas då ... Hihi, tuuuusen takk, er det kuleste bildet jeg har sett:) Sorry for masse masing Endret 8. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Mange takk! Du skal vel ikke bytte avatar? På ingen måte. Den var ikke til meg, og maskinen til personen som skulle ha den hadde bare ms-paint så da benyttet jeg meg av kompetansen i denne tråden. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvilken er best? Denne? Eller denne? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Høyre. Misliker Blink 182. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Mange takk! Du skal vel ikke bytte avatar? På ingen måte. Den var ikke til meg, og maskinen til personen som skulle ha den hadde bare ms-paint så da benyttet jeg meg av kompetansen i denne tråden. Ah, nå ble jeg lettet! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvilke av disse burde jeg velge? Irriterende å være usikker, ja. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Den siste. Skjønner ikke helt hva personene på det øverste bildet holder på med. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Den i midten Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Nummer to eller tre. På den første så er den skyggen av dama som blir skutt forstyrrende, svært vanskelig å se hva som foregår selv om jeg har sett orginalbildet. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Ok, takker for svar. Blir nok min nåværende eller nederste. Syntes bare det er vanskelig å se hva motivet er på det nederste, men skal se hva som skjer. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Kan noen fjrene det hvite så det bare er selve apen? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Kunne noen ha fikset en avatar med dette bildet? Vennligst inkluder en del av det grå i bakgrunnen og la selve bildet være uendret. Ramme er et must. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Beklager på forhånd det som ser ut til å bli en dobbelpost, men jeg hadde blitt sjeleglad om noen fikset en avatar også med dette bildet: http://imagecache2.allposters.com/images/p...ing-Posters.jpg Ramme, og et utsnitt av klippen. Ikke for nært. Altså to avatarer totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå