GrevenLight Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg kunne kommet med en ufattelig dårlig vits nå. Mener du at du vil ha den som avatar? 8D Ja, men kan du også gi meg den dårlige vitsen med på "kjøpet"? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Jeg kunne kommet med en ufattelig dårlig vits nå. Mener du at du vil ha den som avatar? 8D Ja, men kan du også gi meg den dårlige vitsen med på "kjøpet"? Noe sånt? Endret 26. august 2008 av HåkonN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Han som allerede hadde en så god avatar. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ingen som kunne prøve usymlig bakgrunn på denne? :s Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Han som allerede hadde en så god avatar. Førler meg litt slem mot de som lagde den, siden jeg ombestemte meg og fortsatte med den jeg fikk av deg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 noen som kan være litt kreative å lage en avatar med denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kreativ og kreativ fru blom: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Heisann! Kunne noen ha laget en transparent bakgrunn til denne? Med og uten skrift? Helst 80x80 Tror skriften blir for liten uansett. Så ta den uten skrift. Endret 1. september 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg ser bildene over kutter toppen av den lengste "flammen". Endret 1. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gracias, mi amigos. Hater spansk! Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som kunne ha laget en foto avatar ? Altså en avatar som er en tegneserie figur som står med ett kamera? Har desverre ikke noe eksempel. Mvh Riffe Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som kunne laga en avatar av dette bildet? Hadde vært greit om du prøvde flere variasjoner med tanke på størrelse og posisjon, kanskje prøvd med gjennomsiktig istedet for svart bakgrunn også! Mange takk. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Knall tøft! Takk! Men kunne du ha fått nr.2 i farger, fortsatt med ramme? Endret 6. september 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hei igjen. Da var det på tide å se hvordan dette bildet ville blitt som avatar. Hvis noen kunne snudd bildet så jenta falt mot innleggene mine, og slenge en ramme på ville det vært kjempe fint. Både zoomet og vanlig størelse hadde vært kjempefint. Må takke Lakus som postet bildet et eller annet sted. EDIT: Ser nå at det kan bli litt komplisert, men det er bare å prøve. Taes med takk uansett. Endret 7. september 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Eit par forslag: Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Takk Torbjørn T! Hva syntes dere? Nåværende eller 80x80 som Torbjørn lagde? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Noen som orker og lage dette til en fin fin avatar. 80x80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå