Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Noen som kunne fikset meg en Dimmu Borgir avatar? Ikke av selve bandet (siden de ikke akkurat er så goodlooking :p), men enn Dimmu Borgir logo, eller noe med metal-logoer.

 

Takk på forhånd! :)

 

Edit: product4.jpg Uten Dimmu Borgir skriften og Stormblåst skriften ville vært kult. Men en med Dimmu Borgir skrift og en uten ville vært knall. :thumb:

Endret av Puritania
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folkens, jeg tror ikke han har planer om å bytte tilbake.

 

Selv synes jeg er skikkelig stilig at du har latt avataren din utvikle seg på den måten. Det er rett og slett er veldig lurt påfunn. Jeg håper virkelig du forsetter med det, og etter hvert gjør større forandringer av motiv.

Takk.

 

Det jeg prøver på er å gjøre forbedringer på avataren. Ingen store forandringer. Jeg vil ikke fjerne det som er orginalt og gjør avataren gjenkjennelig. Blir nok ingen store forandringer av motivet... Er ikke helt sikker på hva du mener med det, med tanke på hvordan utviklingen har vært til i dag. Har heller ingen planer om å bytte tilbake, nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg bare tenkte på folk som aldri har sett dine gamle avatarer. De vil tro at det er en treåring som har lekt seg med "smudge-tool" i photoshop.

Lenke til kommentar
Jeg bare tenkte på folk som aldri har sett dine gamle avatarer. De vil tro at det er en treåring som har lekt seg med "smudge-tool" i photoshop.

Folk som ikke har sett de gamle avatarene mine har ingenting å tape. De vil se avateren som den er nå og huske den deretter. Du har rett om det med treåringen. Men det trenger ikke være en dårlig ting, treåringer er jo kreative på et helt annet plan enn eldre mennesker :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...