Puritania Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Noen som kunne fikset meg en Dimmu Borgir avatar? Ikke av selve bandet (siden de ikke akkurat er så goodlooking ), men enn Dimmu Borgir logo, eller noe med metal-logoer. Takk på forhånd! Edit: Uten Dimmu Borgir skriften og Stormblåst skriften ville vært kult. Men en med Dimmu Borgir skrift og en uten ville vært knall. :thumb: Endret 12. juni 2008 av Puritania Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva synes folket om utviklingen av avataren min? 1. 2. 3. 4. 5. 6. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg likte femeren bedre en sekseren. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Liker sekseren best. Fire og fem har alt for brå overgang så det blir bare seende rart ut Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Folkens, jeg tror ikke han har planer om å bytte tilbake. Selv synes jeg er skikkelig stilig at du har latt avataren din utvikle seg på den måten. Det er rett og slett er veldig lurt påfunn. Jeg håper virkelig du forsetter med det, og etter hvert gjør større forandringer av motiv. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Folkens, jeg tror ikke han har planer om å bytte tilbake. Selv synes jeg er skikkelig stilig at du har latt avataren din utvikle seg på den måten. Det er rett og slett er veldig lurt påfunn. Jeg håper virkelig du forsetter med det, og etter hvert gjør større forandringer av motiv. Takk. Det jeg prøver på er å gjøre forbedringer på avataren. Ingen store forandringer. Jeg vil ikke fjerne det som er orginalt og gjør avataren gjenkjennelig. Blir nok ingen store forandringer av motivet... Er ikke helt sikker på hva du mener med det, med tanke på hvordan utviklingen har vært til i dag. Har heller ingen planer om å bytte tilbake, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg bare tenkte på folk som aldri har sett dine gamle avatarer. De vil tro at det er en treåring som har lekt seg med "smudge-tool" i photoshop. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg bare tenkte på folk som aldri har sett dine gamle avatarer. De vil tro at det er en treåring som har lekt seg med "smudge-tool" i photoshop. Folk som ikke har sett de gamle avatarene mine har ingenting å tape. De vil se avateren som den er nå og huske den deretter. Du har rett om det med treåringen. Men det trenger ikke være en dårlig ting, treåringer er jo kreative på et helt annet plan enn eldre mennesker Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noen som kunne hjelpe meg med Dimmu Borgir avatar eller? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 De vil tro at det er en treåring som har lekt seg med "smudge-tool" i photoshop. Ja? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg likte utviklingen jeg og, men jeg likte 5 & 6 best av de uten skrift. Den smudgede er nice den og, for all del, men er vanskelig å se hva det er overgangen er mellom. (: Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen som liker den nye avataren min? Har lagd den selv med Gmod10 og Photoshop Jeg lurer på om jeg skal legge ramme/"svart-kant-ting" på den Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nå har jeg bytta avatar, men aller helst vil jeg ha en bra og skarp avatar fra dette bildet: Noen som kanskje kan hjelpe? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 OH er det black books? Jeg bare må spørre. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 OH er det black books? Jeg bare må spørre. Har du sett black books, så vet du at det er det Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Noen som kan lage en avatar ut av det bildet her? Også ta med en svart ramme. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Endret 15. juni 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå