teletubbiekid Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Men det er den folk kjenner deg igjen på, og folk som bytter avatar/navn til noe helt nytt er dritirriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hehe, stemmer kanskje det. Noen som gidder å gi den bedre kvalitet? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er umulig uten at du gir oss orginalbildene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vel, har de ikke. Tviler på at de har de heller. Kan jo alltids spørre neste gang jeg ser han på IRC. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg lurer på om noen har en god ide. Krav: Opera-logoen. Den burde også ha en liten i. (iPod inspirert) Tenkte på et korstog-tema, med en ridder eller noe sånt med en liten i på skjoldet. Men jeg vet ikkee hvor Opera-logoen skal komme inn. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) :!: Edit: Det skal altså ikke se ut som om han har opera på skjoldet, men som om han har "spiddet" opera logoen Endret 5. juni 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 haha funny.... og du glemte iPod i-en. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Prinsippsak. Edit: Jeg var skikkelig unøyaktig med skjoldet Endret 5. juni 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 haha funny.... og du glemte iPod i-en. En ridder, en opera-logo og en liten "i"? Hvor i alle dager er sammenhengen? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 korstog for iPod, men alle avatarene mine skal inneholde en Opera-logo. Så derfor ble det litt vanskelig. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har et forslag Ståle. Jeg har ikke Photoshop så jeg får ikke gjort det, men her er en skisse hvis du liker den og noen vil lage den. Gadd ikke tegne armene og beina og sånn fordi det er skjoldet som liksom er greia. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har et forslag Ståle. Jeg har ikke Photoshop så jeg får ikke gjort det, men her er en skisse hvis du liker den og noen vil lage den.Gadd ikke tegne armene og beina og sånn fordi det er skjoldet som liksom er greia. haha. Det bilde der hadde jo vært genialt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Edit: Det skrives forresten Ipod. Endret 5. juni 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Underpants; I salute thee. Å, hælp!! Takk, men det der var bare en skisse til en idé. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Å, takk! Hadde den vært bedre hvis man fjerna pilen så han kunne vært større? Eller satt på de manglende beina og armene? Red.: I signaturen og greier. O o Endret 5. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Neida, det kan godt symbolisere at jeg er i kamp. Og selv om jeg mister armer og bein vil jeg forsatt stå standhaftig. Som the black knight i Monty Python Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Have it your way, men ikke tro jeg blir sur hvis du redigerer på den, ettersom det var mine intensjoner. ^^ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) En hilsen fra Trådstarter av denne tråden og Gratisavatartråden -------------------------- Hei folkens! Problemet med "gratisavatartråden" har vært at jeg ikke har holdt den skikkelig oppdatert, å legge inn haugevis av avatarer i et innlegg i IMG-tagger et visst antall per linje og klare å holde oversikten når en skal ta bort noen ( - Ja, nå skal jeg ta bort avatar på 7 linje, under Bruker Newt32, nummer 3 i rekken, innlegg 2, deretter flytte samtlige opp for å beholde det slik at det fortsatt blir 5 per linje) - kan faktisk være tidkrevende, hvertfall om du har mistet oversikten over hvilke avatarer du har lagt inn og ikke. Med Diskusjon.no sin nyetablerte Wiki kan det gjøres enklere og jeg har laget et forslag til hvordan det kan se ut: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Gratisa...er#Avatarbolk_1 (Ikke bry dere om hvordan noen avatarer brukes om igjen, at noen ikke har skikkelig informasjon knyttet til seg etc. er kun et eksempel.) Ser for meg avatarbolker på 15 eller 20 stk stk. Og at avatarene kategoriseres etter motiv. Vi må finne ut hvilke kategorier som kan være kjekke. Om det blir veldig mye kan vi etterhvert utvide til at blir en kategori og at det blir egne kategorier for grupper etc. Men nå i betafasen lar jeg det være med 1 artikkel. Kom med forslag til hvordan vi kan gjøre dette! Ta diskusjonen i emnet: Her finner du gratisavatarer! Vil i samme slengen minne om reglene som gjelder for denne tråden. Jeg har ikke sjekket i det siste om de reglene eller retningslinjene følges, men er dere i tvil, vennligst les første innlegg på nytt. Hvis du ikke har lest første innlegg, gjør det! -------------------------- Endret 6. juni 2008 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå