Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Noen som kunne tenkt seg å lage en avatar for meg?

Kanskje fra et av casemod prosjektene mine i signaturen (BP eller BMB) Eller noe som har med motor og fart å gjøre.

 

Surprise me if you can ;)

6827851[/snapback]

Du måtte gi etter for presset :tease:

 

Vanskelig oppdrag, spesielt med tanke på at ingen av prosjektene er 100% ferdige. Samt at "motor og fart" er et veldig vidt emne.

 

post-49565-1157745631_thumb.jpg

 

Bonusbilde :wee:

 

post-49565-1157745621_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, jævlig bra Zevs. Det øverste blir bra når jeg har fått fikset det prasparent. Tror nok jeg går for det øverste.

 

Bare meg eller har du lite å gjøre siden du valgte å lage et bonusbilde? Eller var det bare på skøy?

6827960[/snapback]

Sånn du mente? post-49565-1157746049_thumb.gif

 

Jeg har extremt lite å gjøre, men det var litt for skøy også :fun:

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Synes det var på tide å bytte ut min gamle avatar med en ny modell. Er den fin nok, synes dere? Fanger den oppmerksomheten din på noen måte, og er den lett gjenkjennelig?
Likte den veldig godt, og det er en avatar jeg kommer til å huske ganske godt. :)

 

---

 

Btw, min avatar. Hva synes folket? Er den gjenkjennelig, og er den bra?

Kunne kanskje noen gjøre litt forbedringer på den? Hadde vært kjempeflott. :)

Lenke til kommentar

Noen som gidder å lage meg en avatar fra bildet under? Jeg vil helst ha bildet kvadratisk (80 * 80), og dersom dere får det til inkluder en ramme rundt. Dere kan også lage to versjoner, en med nick og en uten.

 

Helst ingen kontrastinstillinger (Ok med litt, men vil at bildet skal være omtrent like mørkt som det er i originalen).

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

hatten er svært viktig så den må ikke klippes vekk eller overskygges av skrift. :p

 

Kan bruke dette bildet istedet med svart ramme:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=98584

 

Vil fortsatt ha nick. Kan plasseres på høyre side. Klipp gjerne brot deler av venstre side på bildet forbi skruen i veggen. Vet at jeg er kravstor, men skal ha skikkelig avatar når jeg først bytter.

 

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...