El Matador Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Noen som kunne tenkt seg å lage en avatar for meg? Kanskje fra et av casemod prosjektene mine i signaturen (BP eller BMB) Eller noe som har med motor og fart å gjøre. Surprise me if you can 6827851[/snapback] Du måtte gi etter for presset Vanskelig oppdrag, spesielt med tanke på at ingen av prosjektene er 100% ferdige. Samt at "motor og fart" er et veldig vidt emne. Bonusbilde Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehe, jævlig bra Zevs. Det øverste blir bra når jeg har fått fikset det prasparent. Tror nok jeg går for det øverste. Bare meg eller har du lite å gjøre siden du valgte å lage et bonusbilde? Eller var det bare på skøy? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Når det gjelder avataren, så vil jeg helst at ingen skal bruke den. Bilde kan dere gjøre hva dere vil med, men avataren er min. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Hehe, jævlig bra Zevs. Det øverste blir bra når jeg har fått fikset det prasparent. Tror nok jeg går for det øverste. Bare meg eller har du lite å gjøre siden du valgte å lage et bonusbilde? Eller var det bare på skøy? 6827960[/snapback] Sånn du mente? Jeg har extremt lite å gjøre, men det var litt for skøy også Endret 8. september 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Når det gjelder avataren, så vil jeg helst at ingen skal bruke den. Bilde kan dere gjøre hva dere vil med, men avataren er min. Takk for hjelpen.Det var jo du som spurte om vi kunne lage en avatar ut av bilde, så da er den jo forbeholdt deg. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehe hadde nettopp filkset det transparent og byttet når jeg så posten din^^ Men takk for avataren. Men jeg er åpen for flere forslag hvis du føler for det Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Synes det var på tide å bytte ut min gamle avatar med en ny modell. Er den fin nok, synes dere? Fanger den oppmerksomheten din på noen måte, og er den lett gjenkjennelig? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Synes det var på tide å bytte ut min gamle avatar med en ny modell. Er den fin nok, synes dere? Fanger den oppmerksomheten din på noen måte, og er den lett gjenkjennelig?Likte den veldig godt, og det er en avatar jeg kommer til å huske ganske godt. --- Btw, min avatar. Hva synes folket? Er den gjenkjennelig, og er den bra? Kunne kanskje noen gjøre litt forbedringer på den? Hadde vært kjempeflott. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Herlig Zeromac. Du er nesten tilbake. Eneste som mangler nå, er en liten finpuss på brukernavnet. Godt at du tok til fornuftighet igjen. Den avataren er knall, og du skal fortsette å ha den. Trengs absolutt ingen forbedringer, den er så fin så. <3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Noen som vil hjelpe med å få denne under 6kB.. Helst uten å lage bildet noe mindre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Here you go dude 6829878[/snapback] Tusen takk! Fikk det ikke til uten å fucke hele bildet. ----------- Hva syns folket om min nye avatar da? Husker dere den? Før og etter: Endret 9. september 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Noen som gidder å lage meg en avatar fra bildet under? Jeg vil helst ha bildet kvadratisk (80 * 80), og dersom dere får det til inkluder en ramme rundt. Dere kan også lage to versjoner, en med nick og en uten. Helst ingen kontrastinstillinger (Ok med litt, men vil at bildet skal være omtrent like mørkt som det er i originalen). Snorre Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Tror du glemte bilde. Ser i vertfall ikke noe bilde under.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hmm, jeg ser det. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=98592 Kan prøve å linke til bildet. Fet grimase du gjør med øynene, btw Endret 9. september 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Du ser det fordi jeg oppdaterte posten min. Vi brukermoderatorer har ikke slik fin "edited on blablabla"-tekst når vi editer. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 -bilde- 6832856[/snapback] Ikke dårlig, men for mye forandring i kontrasten. Vil ha det omtrent så mørkt som originalbildet. Kanskje litt lysere, men ikke for lyst. Tror kanskje et lite nick også kunne vært noe. Blir litt anonymt uten nicket der tror jeg. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Prøvde farger og hvit på nick, men jeg syntes det overdøvet bildet for mye... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 hatten er svært viktig så den må ikke klippes vekk eller overskygges av skrift. Kan bruke dette bildet istedet med svart ramme: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=98584 Vil fortsatt ha nick. Kan plasseres på høyre side. Klipp gjerne brot deler av venstre side på bildet forbi skruen i veggen. Vet at jeg er kravstor, men skal ha skikkelig avatar når jeg først bytter. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå