teletubbiekid Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Nå er det på tide å bytte avatar...Jeg vil gjerne fortsette på fLeReK sitt konsept, men med et lite svart-hvitt konsept. Det jeg tenkte meg var en sort bakgrunn med en sølvfarget ramme som skygger innover i alle vinkler (inner glow?) med samme teksten midt i. Om du får plass til en sokk eller to så er jo det helt perfekt EDIT: Og gjerne behold .psd fila, så det er mulig å endre på det senere :!: Her er et par forsøk fra min side. edit: la til en med litt Bevel and Embross på. Endret 21. april 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 WheelMan: Du får ikke lov til å bytte avatar! :!: Den er akkurat sånn den skal være. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Joa, men lissom.. Den første til teletubbie var litt kul... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Da gjør jeg et tappert forsøk.. Väd tycks? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han bytta avatar til eit av forslaga over, men har no bytta igjen til den gamle. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Syntes den han har nå er tøff jeg Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvordan bytter man størrelse på et bilde? Noen som gidder å bytte til 80x80 på dette bilde? http://www.capella-observatory.com/images/...y/Lightning.jpg Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvordan bytter man størrelse på et bilde?Kva program har du?Noen som gidder å bytte til 80x80 på dette bilde? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Den var skjerpa til døde ... Ei litt meir synleg ramme: Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Takker begge to Bruker vanligvis photoshop CS2, men har akkurat formatert, så jeg har veldig få programmer for øyeblikket... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Redigert: Du hadde ikkje PS no nei. Greie gratisalternativ er Paint.NET og Gimp. Photoshop er meir enn tilstrekkeleg for jobber som dette. Du skalerer biletet med Image --> Image size. Lynbiletet er ikkje kvadratisk, so eg brukte beskjæringsverktøyet (crop tool, hurtigtast C) til å gjere det kvadratisk før eg skalerte det (hald inne shift medan du bruker verktøyet for å låse til kvadratisk). Du kan skalere eit rektangulært biletet til kvadratisk, men det plar eg ikkje gjere fordi det endrer proporsjonane i biletet. Då vil eg anten beskjære fyrst, eller skalere so det kun er 80 pikslar langs lengste side. Endret 22. april 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Den var skjerpa til døde ... Ei litt meir synleg ramme: Den rammen ga dessuten en slags "electric-look" på bildet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvordan kan jeg skalere flere bilder samtidig? Skal ha alle bildene til en spesiell str. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Syntes den han har nå er tøff jeg Ja, det har jo blitt et kjennemerke. Folk kjenner ikke igjen navnet, men avataren. Slik er det blitt i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvordan kan jeg skalere flere bilder samtidig? Skal ha alle bildene til en spesiell str.I Photoshop (v. CS2 og nyare): File --> Scripts --> Image processor. Gratisprogram som kan brukast: Irfanview: File --> Automate/Batch. Fast Stone Photo Resizer. Mihov Image Resizer PIXresizer Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Noen som gidder å lage denne til en 80x80? Gjerne med en ramme hvis det er mulig. sdjfhjklsd.bmp Endret 23. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå