Newt32 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 noen som gidder og lage en avatar av dette bildet , trenger ikke nick eller noe på det , bare få det krympet til rigtig størrelse og sånt , eller jo må ha nick på det er det mulig og få nicket på den hvite veggen på siden ? og i svart ? Newtar: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Er jo litt vanskelig og få med hele bildet i 80x80, da. Må strekke seg til 80x60, kanskje. Endret 7. september 2006 av VHaakonsen Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er jo litt vanskelig og få med hele bildet i 80x80, da. Må strekke seg til 80x60, kanskje. Ja. Pluss at det bilr vanskeligere å se hva som er på bilde når det blir mindre. Bilder som skal lages avatarer av burde være så kvadratisk som mulig, og elementene brukeren ønsker å ha i fokus bør være så midt på bilde som mulig. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) min nye avatar er heit!, eller? Endret 7. september 2006 av .patrick Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 in nye avatar er heit!, eller? Baldasar? Husker enda noen av de der Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det er blastoise og har er drit tøff! Kan ikke så mye om pokemon, men veit at han er den beste Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det er blastoise og har er drit tøff! Kan ikke så mye om pokemon, men veit at han er den beste Hehe. Ser ikke problemet med å bruke en avatar med bilde av noe du liker Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 noen som gidder og lage en avatar av dette bildet , trenger ikke nick eller noe på det , bare få det krympet til rigtig størrelse og sånt , eller jo må ha nick på det er det mulig og få nicket på den hvite veggen på siden ? og i svart ? Newtar: 6821641[/snapback] den ble fet . takker Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det er blastoise og har er drit tøff! Kan ikke så mye om pokemon, men veit at han er den beste 6822927[/snapback] Finnes bedre bilder av Blastoise, men uansett er han skikkelig kul! Har et Blastoise-kosedyr på omtrent 20cm. Løvly. <3 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Hei, jeg ble ikke helt fornøyd med resultat av min avatar som jeg selv laget. Noen som greier å lage den bedre? Gjerne med og uten svart 1px ramme. (NB, Jeg har laget avataren, ikke bakgrunnen) Endret 8. september 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det ble bedre, men det er ikke mulig å få avataren litt skapere? Syns den ser litt uklar ut. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Satt akkurat og jobbet med det Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Hei. Kan noen fikse denne her for meg? PS! Jeg vil ha med fra halsen og opp. Kroppen kan du/dere ta vekk. Endret 8. september 2006 av onyX Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Hei. Kan noen fikse denne her for meg? PS![/b] Jeg vil ha med fra halsen og opp. Kroppen kan du/dere ta vekk. 6827664[/snapback] Jeg vet ikke om det er noen andre spesielle ønsker så jeg lagde en helt enkel en. Croppet, resizet og la på ramme. Endret 8. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Takk for nyyydelig bilde, onyX Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Endret 8. september 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Noen her som har noen kule Bleach-avatarer? Med figurene fra serien? Har ingen bilder her nå... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Noen som kunne tenkt seg å lage en avatar for meg? Kanskje fra et av casemod prosjektene mine i signaturen (BP eller BMB) Eller noe som har med motor og fart å gjøre. Surprise me if you can Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå