teletubbiekid Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 *klappe på hodet*Fliiiink teletubbie *gi kjeks til* Veit ikke om jeg skal føle meg beæret eller fornærmet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva syns dere om min avatar? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kunne vært fin om den var litt skarpere og hadde en ramme. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hva syns dere? Skal jeg bruke den gamle avataren, den jeg bruker nå. Eller en av disse?; Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hva syns dere? Skal jeg bruke den gamle avataren, den jeg bruker nå. Eller en av disse?; Den du har nå, siden du vant avatar konkurransen med den.. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Remains, jeg liker den du har nå best, helt klart Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva syns dere? Skal jeg bruke den gamle avataren, den jeg bruker nå. Eller en av disse? Den du har nå, den med skyene. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har du det bildet i full versjon? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg vil bytte avatar^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har du det bildet i full versjon? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva syns dere? Skal jeg bruke den gamle avataren, den jeg bruker nå. Eller en av disse?; Den i midten var stilig, men den du har er absolutt best! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Den du bruker nå er bare irriterende. Skjønner ikke at den vant over meg i avatarkonkurransen Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Den du bruker nå er bare irriterende. Skjønner ikke at den vant over meg i avatarkonkurransen Hva brukte du igjen ? :o Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Den du bruker nå er bare irriterende. Skjønner ikke at den vant over meg i avatarkonkurransen Hva brukte du igjen ? :o Jeg? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ......Ingen som responderer? Kan man ikke skifte det her da? Profilbilde? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ......Ingen som responderer? Kan man ikke skifte det her da? Profilbilde?Du kan jo muligens si hva du vil bytte til, eventuelt komme med noen bilder eller noe? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Dette. Endret 7. april 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå