Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for hjelpen, BorN, men synes det blir litt uskarpt. Kan du, eller noen andre, prøve å gjøre versjonene litt skarpere? :mrgreen:

 

Noen andre versjoner. La til autocolor-versjoner, siden fargene hadde tendenser til å bli litt for intense.

 

80x80

 

elgen80x80sharpennb1.jpgelgen80x80sharpenautocoov7.jpg

 

Sharpen - - - - Sharpen + Autocolor

 

 

 

100x100

 

elgen100x100sharpenpf7.jpgelgen100x100sharpenautolg6.jpg

 

Sharpen - - - - - - Sharpen + Autocolor

Lenke til kommentar

Synes ikke noe om modifisering av egen kropp jeg. Beklager, men sånn er det bare. Synes det ser jæv** vondt ut rett og slett. Grøsser nedover nakken på meg.... :(

 

Men folk skal få drive med hva de vil for meg. Jeg skal prøve å ikke blande meg.... :wee: Beklager dersom jeg har såret noen. Men syntest bare det så veldig vondt ut.... :(

 

Noen som kan forminske denne. Transperent hadde vært fint, men ikke for mye bry for min del.... :)

 

post-118065-1206208402.jpg

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Er det en fordom å synes at det ser jævlig vondt ut?
Det er som oftest jævlig vondt, det er nåler, kroker og diverse annet gjennom hud, brusk etc.

Men å "ikke synes noe om det" er en fordom, å ikke ønske det selv er en preferanse, å ikke ønske at andre skal gjøre det er trangsynt.

Lenke til kommentar
Det er som oftest jævlig vondt, det er nåler, kroker og diverse annet gjennom hud, brusk etc.

Men å "ikke synes noe om det" er en fordom, å ikke ønske det selv er en preferanse, å ikke ønske at andre skal gjøre det er trangsynt.

Oh. La ikke merke til at han "ikke synes noe om det".

 

Anyways, ble litt nysgjærrig på det bildet. Er det noe man tjener på det, aka strammere hud eller noe, eller er det bare "for the lulz"? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...