GLN Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nå tenkte jeg mer på alle bildene inni et å samme kvadrat, ikke rektangel, gjør ikke noe om de ligger litt oppå hverandre. Beklager at jeg var litt upresis i det forrige innlegget. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Du vil altså ha alle avataren i en? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Du vil altså ha alle avataren i en? aye. Selv om hvert bilde blir minimalt så vil jeg se resultatet, la f.eks et bilde i hvert hjørne og fotokamera i midten, som et femtall på en terning, la de ligge over hverandre sånn det ikke blir noe hvit bakgrunn igjen. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Veit ikkje om det var akkurat slik du ville ha det, men her er eit raskt forslag. Eg tok ein annan sykkel (same modell og merke, men annan farge) for å gjere jobben min litt enklare. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Funker det, takk torbjørn. Men vis noen vil gjøre den litt mer spennende, med å legge til noen effekter o.l så er de velkomne til å gjøre det;> Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har du blitt vurdert i avatar tråden nå? You poor thing. Ja-a Noen som kan tenke seg å friske opp avataren min litt? Legge på en ny bakrunn eller noe? Er litt lei av den. Gjerne gjøre vinterbakrunnen om til vår, hvis det er mulig. Helst i samme stil som det er nå.Vart ikkje so bra (fisken passa dårleg inn), men det er eit forslag. (PNG-fila er 10,07KB, so den fungerer kanskje ikkje, men JPG-fila skal vere grei.) Redigert: Ser det var litt meir småplukk rundt kanten på pingvinen. Kan fikse på det seinare om du vil (no skal eg ete middag). Ooh. Genialt. Takk skal du ha! Hvis du orker og det ikke er så alt for vanskelig er det fint om du gidder å fjerne det småplukket. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Trur eg fekk bort det meste her: Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg kunne også tenke meg en mer fargerik bakgrunn til min avatar. Gjerne med farger som gjenspeiler fargene i hjelmen, eller bare andre farger i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Henta farger frå hjelmen, og la inn nokre gradientar. Kan sikkert gjerast betre ... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Det så slettes ikke så dumt ut! Takk! PS: Jeg ser gjerne at andre prøver seg også, så har jeg noe å velge mellom Endret 24. februar 2008 av Shadowlands Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Trur eg fekk bort det meste her: Takk skal du ha! Dritbra! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er det nye trend med masse farger i avatar nå? Sitter og vurderer om jeg skal gi avataren min ny genser. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Noen som kunne tenke seg å gjøre en avatar ut av denne? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Skulle vi gjort uten deg? Takk! Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du hadde vært en engel hvis du gjorde så den ble 100x100 pixler Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Noen som har mulighet til å lage denne om til avatar, med svart ramme, endre til svart/hvitt, og lage en litt dyster stemning rundt bildet? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva med å lage hele bilde svart/hvitt, untatt det røde? Så det utstråler mer? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, det hadde kanskje vært bedre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå