TheOats Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Litt adjusted. 6809576[/snapback] Er det repratøre? Eller er det en av de andre? Husker ikke. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg har selv lagd en avatar av dette bildet, men jeg trenger noen til å gi han litt bedre hudfarge sånn at det ser bedre ut og fjærne der det står "Bleach". Noen som tar utfordringen? Min versjon: som du kanskje ser ser ansiktet og hendene hans veldig hvit ut, noe som jeg ikke liker helt. hvis dere har andre ideer så kan dere godt komme med de. Grunnen til at jeg ikke gjør det seøv er fordi jeg ikke vet hvordan. Har ikke lært meg så alt for mye med PS enda. Endret 6. september 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg har selv lagd en avatar av dette bildet, men jeg trenger noen til å gi han litt bedre hudfarge sånn at det ser bedre ut og fjærne der det står "Bleach". Noen som tar utfordringen? Så klart tar jeg utfordringen. Newtar's: Endret 6. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Takk Newt, men er det mulig å gjøre øynene hans bedre? de blir nesten helt borte. Annet enn det så var det mye bedre Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 I avataren ser det ut som en dame med sånn kåpe. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Endte med å bytte Avatar Ny: Gamle: Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kan noen fikse litt på avataren min? Som noen kanskje ser, er det en .gif med dårlig kvalitet (rosa prikker). Håper noen kan få kvaliteten til å bli bedre. Ingen problem å endre filtype. 6809035[/snapback] pl0x Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Kan noen fikse litt på avataren min? Som noen kanskje ser, er det en .gif med dårlig kvalitet (rosa prikker). Håper noen kan få kvaliteten til å bli bedre. Ingen problem å endre filtype. 6809035[/snapback] pl0x 6815939[/snapback] De rosa prikkene skal vell være der? Enten det eller så ser jeg ikke problemet på min PC Hva med denne? Edit: Endret 6. september 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kan noen fikse litt på avataren min? Som noen kanskje ser, er det en .gif med dårlig kvalitet (rosa prikker). Håper noen kan få kvaliteten til å bli bedre. Ingen problem å endre filtype. 6809035[/snapback] pl0x 6815939[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Litt adjusted. 6809576[/snapback] Er det repratøre? Eller er det en av de andre? Husker ikke. 6813069[/snapback] Det er da vaktmesteren? "Reparere, spandere, konstruere, spekulere, onanere.." On-Topic: Bytta tilbake til Yoshi igjen, jeg. PatrickM likte ikke den andre. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kan noen fikse litt på avataren min? Som noen kanskje ser, er det en .gif med dårlig kvalitet (rosa prikker). Håper noen kan få kvaliteten til å bli bedre. Ingen problem å endre filtype. 6809035[/snapback] pl0x 6815939[/snapback] De rosa prikkene skal vell være der? Enten det eller så ser jeg ikke problemet på min PC Skal de? Synes de bare virker forstyrrende, jeg. Jaja, takk for at du fikset på den uansett. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kan noen fikse litt på avataren min? Som noen kanskje ser, er det en .gif med dårlig kvalitet (rosa prikker). Håper noen kan få kvaliteten til å bli bedre. Ingen problem å endre filtype. 6809035[/snapback] pl0x 6815939[/snapback] De rosa prikkene skal vell være der? Enten det eller så ser jeg ikke problemet på min PC Skal de? Synes de bare virker forstyrrende, jeg. Jaja, takk for at du fikset på den uansett. 6816373[/snapback] Skal du ikke bytte da? :!: Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Koste meg litt i paint netopp Bare til å bruke den. Komentarer? Mvh Erling Endret 6. september 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Skal de? Synes de bare virker forstyrrende, jeg. Jaja, takk for at du fikset på den uansett. 6816373[/snapback] Skal du ikke bytte da? :!: 6816399[/snapback] Joda, det er gjort nå. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Da har jeg tatt i bruk avataren Newt32 lagde til meg, tusen takk! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Lagde meg netopp en ny avatar med Deep Purple Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Veldig stilig må jeg si Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) noen som gidder og lage en avatar av dette bildet , trenger ikke nick eller noe på det , bare få det krympet til rigtig størrelse og sånt , eller jo må ha nick på det er det mulig og få nicket på den hvite veggen på siden ? og i svart ? Endret 7. september 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 noen som gidder og lage en avatar av dette bildet , trenger ikke nick eller noe på det , bare få det krympet til rigtig størrelse og sånt , eller jo må ha nick på det er det mulig og få nicket på den hvite veggen på siden ? og i svart ? 6820582[/snapback] Tror det bildet gjør seg dårlig som en avatar, for mange detaljer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Mitt forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå