mobilfreek Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kan noen gjøre om båndet mitt på "skillpadeavataren" min rosa og ninjaturtelen lilla? =) Får det til selv men av en eller annen grund så er alle filene for store når jeg gjør det om ( Har en mongo photoshop med masse bugs ) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kan noen gjøre at hvitfargen rundt anda mi blir samme farge som forumet ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Eller transparent mener du? Edit: Med og uten ramme Endret 5. august 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Tusen takk Endret 5. august 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 fiksa den litt tydeligere. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Jeg vil bare påpeke at det der var en veldig fin avatar evilduck91 i tillegg passer den jo ekstremt bra til nicket ditt. Forøvrig er jeg glad du ikke valgte den avataren med ramme, når hele figuren blir vist, som i din avatar, ser det best ut uten ramme, men om for eksempel det bare er et hode som vises, ja da bør det være ramme. Meget god avatar igjen altså. Er det noe du har funnet på google, fått noen til å lage for deg, tegnet selv? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 @TSP. Flott med ny tråd med nye regler og flott førstetråd. Men jeg syns linken www.imagecrop.com/ i førstetråden. Det er en enkel måte å få til avatarer uten hjelp eller PS. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvem er damen i Rasch' avatar? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 ( Har en mongo photoshop med masse bugs ) 6618155[/snapback] Piratkopi med andre ord? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvem er damen i Rasch' avatar? 6620297[/snapback] Mandy Moore? (http://vyhledavace.com/downloads/pozadi/celebrity/1/Mandy_Moore_1.jpg) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvordan er stemningen for å fyre igang en ny avatarkonkurranse? Begynner vel å bli en stund siden sist... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Siden jeg ikke husker forrige avatarkonkurranse maa du nesten fortelle hva det gaar ut paa. Er det avatarene til folk som skal vurderes, eller skal folk lage avatarer til vurdering? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Avatarer blir nominert og så holdes det en poll med de nominerte. Den med flest stemmer vinner. Man kan logisk nok ikke nominere sin egen. Folks egen avatar blir vurdert, ingen laget spesielt til konkurransen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det var det jeg trodde. Jeg husker faktisk at vi hadde en juleavatar-konkurranse. Nei, jeg er for en slik konkurranse, alltid morro. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvordan er stemningen for å fyre igang en ny avatarkonkurranse?Begynner vel å bli en stund siden sist... 6620481[/snapback] Det hadde vært morsomt.. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvordan er stemningen for å fyre igang en ny avatarkonkurranse?Begynner vel å bli en stund siden sist... 6620481[/snapback] Det hadde vært morsomt.. 6620528[/snapback] ja det hadde det faktisk ^__^ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Endret min gamle Til denne her; Klippet den ut fra denne fanart plakaten; Så hva syntes dere? Den gamle eller den nye? Lurte også litt på om jeg skulle klippe ut av denne her og ta den isteden; Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 må si jeg liker det siste bedre, men hvis du ikke liker den så godt ville jeg valgt den gammle du hadde Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Synes den gamle er best jeg Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 den gamle er best:) Når jeg ser supermannen, da veit jeg at det er deg Siden du er den gode som styrer forumet avataren passer deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå