GLN Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Noen som kunne laget en avatar til meg? Et litt abstrakt, morsom med svart ramme? Bruk fantasien og lag noe, alt er bedre enn den jeg har nå. Setter stor pris på alle som er villige til og gjøre en innsats. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Noen som kan gjøre noe magisk med noen av disse? Endret 22. februar 2008 av Djfreedo Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Den siste har jeg laget en av før. Se gratis avatar tråden. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Her er mine forsøk. Endret 22. februar 2008 av MoonJazz Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Finnes det en slags automatisk-ramme-lager elns i Photoshop? Eller lager dere den "for hånd"? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Finnes det en slags automatisk-ramme-lager elns i Photoshop? Eller lager dere den "for hånd"? Ein teiknar han ikkje med pensel viss det var det du meinte. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Ctrl + A fulgt av Edit --> Stroke. Eventuelt klikk på nederst i lagpanelet og velg Stroke. Redigert: Ikkje at det er nokon enorm jobb å teikne den heller. Velg blyantverktøyet med storleik på 1 piksel. Klikk i eit hjørne, hald inne Shift og klikk i neste hjørne, og so neste osb. Ein bør ha zooma ein god del inn når ein skal gjere dette. Endret 22. februar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Finnes det en slags automatisk-ramme-lager elns i Photoshop? Eller lager dere den "for hånd"? Spørr heller i photoshop tråden, tror det er smartest. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Finnes det en slags automatisk-ramme-lager elns i Photoshop? Eller lager dere den "for hånd"? Spørr heller i photoshop tråden, tror det er smartest. Han har jo fått svar her då. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Finnes det en slags automatisk-ramme-lager elns i Photoshop? Eller lager dere den "for hånd"? Spørr heller i photoshop tråden, tror det er smartest. Han har jo fått svar her då. Pokker datan min som er treig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Noen som kan tenke seg å friske opp avataren min litt? Legge på en ny bakrunn eller noe? Er litt lei av den. Gjerne gjøre vinterbakrunnen om til vår, hvis det er mulig. Helst i samme stil som det er nå. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har du blitt vurdert i avatar tråden nå? You poor thing. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hihi, mange fine avatarer gjennom denne tråden ja Kan noen få skalert disse bildene til fin str. og plass, 10kb er det vel? Endret 23. februar 2008 av Leffsa Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Je! Takk, check me out Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Noen som kan tenke seg å friske opp avataren min litt? Legge på en ny bakrunn eller noe? Er litt lei av den. Gjerne gjøre vinterbakrunnen om til vår, hvis det er mulig. Helst i samme stil som det er nå.Vart ikkje so bra (fisken passa dårleg inn), men det er eit forslag. (PNG-fila er 10,07KB, so den fungerer kanskje ikkje, men JPG-fila skal vere grei.) Redigert: Ser det var litt meir småplukk rundt kanten på pingvinen. Kan fikse på det seinare om du vil (no skal eg ete middag). Endret 23. februar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Noen som kan tenke seg å friske opp avataren min litt? Legge på en ny bakrunn eller noe? Er litt lei av den. Gjerne gjøre vinterbakrunnen om til vår, hvis det er mulig. Helst i samme stil som det er nå.Vart ikkje so bra (fisken passa dårleg inn), men det er eit forslag. (PNG-fila er 10,07KB, so den fungerer kanskje ikkje, men JPG-fila skal vere grei.) Redigert: Ser det var litt meir småplukk rundt kanten på pingvinen. Kan fikse på det seinare om du vil (no skal eg ete middag). Du er så sykt god. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har du blitt vurdert i avatar tråden nå? You poor thing. Jeg driter i alle regler og sier med sedvanlig (egen overvurdert ) pondus at avataren din er megasmekker! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kunne noen presset disse bildene inn i en avatar størrelse på en eller annen fancy måte? Med svart ramme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå