Gjest Slettet+412 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noe lignende denne <<<------- Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tusen takk Underpants og Torbjørn T. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noe lignende denne<<<------- Vær så god. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 5. Annet Under dette punktet kommet Annet som ikke passer under andre punkt, om det hadde passet under andre punkt ligger det her fordi det strider mot forumets regler eller manglende muligheter gitt av avatarsystemet. - unrealized.org/guide/php/roterende_avatarer/ - En guide som lærer deg hvordan du kan få til en "roterende avatar". En roterende avatar er en avatar som stadig skifter til en annen avatar når du laster inn siden på nytt, dermed vil du altså stadig vekk se at en bruker som har dette, aldri vil ha samme avatar over en lengre periode. - Takk til Jesper Karsrud for link og enda mer takk til Lokaltog som en gang laget guiden Videre off topic vil nå bli slettet! Det samme gjelder kommentarer ala "Den sugde" osv. Skal du først kommentere noens avatar bør du si noe om hva du liker/ikke liker med den. Og selvsagt, legger du først ut et ønske om tilbakemelding på din nye avatar kan du ikke forvente at alle skal skryte deg opp i skyene. <{POST_SNAPBACK}> Denne linken funker ikke og jeg vil gjerne vite hvordan man lager det..! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Om du har lyst til å ha en slik avatar her på dette forumet er jeg redd det har blitt umuliggjort. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Om du har lyst til å ha en slik avatar her på dette forumet er jeg redd det har blitt umuliggjort. Skal ha det på et annet forum.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Du lager først en avatar, så snur du den 90 grader 3 ganger, slik at du har den alle veier. Så har du et PHP-script som serverer et tilfeldig av de bildene hver gang, men no-cache slik at det blir hentet på nytt hver gang. Skal se film nå, men du kan bare spamme inboxen min eller denne tråden om du trenger hjelp. Endret 17. februar 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Vet jeg skifter mye men, har noen tips til en "fiffig" avatar til meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noe lignende denne<<<------- Vær så god. Takk for at du brukte tid til å finne meg en avatar, men helst mennesklig rumpe. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noen som kan gjøre disse bildene til avatarstørrelse og event. sette på en ramme ? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ville vært teit og ta den nederste med tanke på at en annen har den. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Han har en som ligner ja. Blir mest fornøyd med den øverste uansett så samma for meg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvis du skal ha gitar-avatarer så har jeg en del her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10099600 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nei takk ... Vil ha det Led Zeppelin bildet ! *mase og peke som en liten unge* Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Når jeg trykker på Free transform står det: Could not transform because the initial bounding rectangle is emprty. Hva må jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 kopiere til nytt layer. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ctrl + J. (Kopierer det markerte området til eit nytt lag, om du ikkje har merka noko vert alt kopiert.) Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du lager først en avatar, så snur du den 90 grader 3 ganger, slik at du har den alle veier.Så har du et PHP-script som serverer et tilfeldig av de bildene hver gang, men no-cache slik at det blir hentet på nytt hver gang. Skal se film nå, men du kan bare spamme inboxen min eller denne tråden om du trenger hjelp. Nå mener jeg ikke et bilde som faktisk roterer, men en avatar som bytter bilde hver gang siden blir oppdatert.. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fortsto litt mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå