Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5. Annet

 

Under dette punktet kommet Annet som ikke passer under andre punkt, om det hadde passet under andre punkt ligger det her fordi det strider mot forumets regler eller manglende muligheter gitt av avatarsystemet.

 

- unrealized.org/guide/php/roterende_avatarer/ - En guide som lærer deg hvordan du kan få til en "roterende avatar". En roterende avatar er en avatar som stadig skifter til en annen avatar når du laster inn siden på nytt, dermed vil du altså stadig vekk se at en bruker som har dette, aldri vil ha samme avatar over en lengre periode. - Takk til Jesper Karsrud for link og enda mer takk til Lokaltog som en gang laget guiden :)

icon13.gif Videre off topic vil nå bli slettet! icon13.gif

Det samme gjelder kommentarer ala "Den sugde" osv.

Skal du først kommentere noens avatar bør du si noe om hva du liker/ikke liker med den.

Og selvsagt, legger du først ut et ønske om tilbakemelding på din nye avatar kan du ikke forvente at alle skal skryte deg opp i skyene.

Denne linken funker ikke og jeg vil gjerne vite hvordan man lager det..!

Lenke til kommentar

Du lager først en avatar, så snur du den 90 grader 3 ganger, slik at du har den alle veier.

Så har du et PHP-script som serverer et tilfeldig av de bildene hver gang, men no-cache slik at det blir hentet på nytt hver gang. Skal se film nå, men du kan bare spamme inboxen min eller denne tråden om du trenger hjelp.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Du lager først en avatar, så snur du den 90 grader 3 ganger, slik at du har den alle veier.

Så har du et PHP-script som serverer et tilfeldig av de bildene hver gang, men no-cache slik at det blir hentet på nytt hver gang. Skal se film nå, men du kan bare spamme inboxen min eller denne tråden om du trenger hjelp.

Nå mener jeg ikke et bilde som faktisk roterer, men en avatar som bytter bilde hver gang siden blir oppdatert..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...