Konnis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Syns folket jeg bør bytte til en av følgende avatarer? Originalen er den til høyre, den til venstre er speilet Litt crappy kvalitet, men det kan jeg prøve å fikse senere Endret 8. februar 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva er det? Den du har nå er genial. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Begynner å bli litt lei av den jeg har nå. Alternativene er fra en Pearl Jam-konsert. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bare ta den du, Håks. Takk takk Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Kunne tenke meg avatar av denne. Noen som kan hjelpe meg? helst med ramme Bump! Endret 9. februar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mesi91, er du glad i japanske/kinesiske(ser ikke forskell) tegneserie figurer? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tror han, som mange andre, har litt dilla på anime/mange. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mesi91, er du glad i japanske/kinesiske(ser ikke forskell) tegneserie figurer? Ja, jeg er glad i japanske tegneserier. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noooooo, likte at brukernavnet ditt og bildet ditt passet sammen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva med min? Nei, jeg bytter ikke tilbake med det første. :!: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mesi: Hokkæi? Hva med min? Nei, jeg bytter ikke tilbake med det første. :!: Tilbake? Du har fortsatt den med Les-Paul da? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva med min? Nei, jeg bytter ikke tilbake med det første. :!: Neeeeeeei, ble så glad hver gang jeg så på avataren din. Vet ikke hva det var med den men den var så fin. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Aaah, L er så peeen, Messi Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvilken serie er han fra? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mesi: Hokkæi? Tusen takk Aaah, L er så peeen, Messi Jepp, L is tha king Han er fra Death Note. Genial serie btw. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvilken serie er han fra?Death Note.The L-world?Det er da vitterlig ikke anime.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mesi: Hokkæi? Tusen takk Aaah, L er så peeen, Messi Jepp, L is tha king Han er fra Death Note. Genial serie btw. Vurderer å se filmen(e), men har ikke noen plan om å begynne på noe annet samtidig som jeg holder på med One Piece. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå