b-real Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Liten utfordring... Klarer ikke å beskjære dette bildet så det blir noe pent avatar-materiale så jeg lurte på om dere kunne prøve dere: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 1. 2. 3. 4. 5. Ok, veldig mange forskjellige, ikke alle like bra 1: Hele bildet, hvit ramme. 2: Røde øyne, rødt blo, litt zoom, liten rød ramme. 3: Mer zoom, ingen ramme. 4: Mer rød, normale øyne, større ramme. 5: Svart og hvit ramme, mye zoom. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Den svarte. Nei, du svarte! xD Men seriøst; ta den svarte korkegreia med en smiley på. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Den "svarte" er tegnet til Blink-182 for de som ikke vet det, mange her som ikke vet det Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Den svarte. Nei, du svarte! xD Men seriøst; ta den svarte korkegreia med en smiley på. Wtf!! (Tok den ikke) Den "svarte" er tegnet til Blink-182 for de som ikke vet det, mange her som ikke vet det Visste at det var for et eller annet band, men ikke hvilket. Forresten, det som var negativt med den kabelen er at den var rett og slett for kjedelig. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Den svarte. Nei, du svarte! xD Men seriøst; ta den svarte korkegreia med en smiley på. Wtf!! (Tok den ikke) Du svarte ham for han spurte. x] Get it? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ahaaa... ordspill. Artig. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har en liten utfordring. Vet ikke om dette blir noe bra avatar-materielle, men jeg er nødt til å sjekke. Hadde noen greide å forminske dette bilde til riktig størrelse og lagt til en fin ramme? OG/ELLER denne: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Kan noen ordne en fin avatar av den nåværende avataren min? Er ikke helt fornøyd med rammen. Her er forresten originalbildet. Redigert: Den så drastisk penere ut når jeg oppdaterte bildet. Er ganske fornøyd nå, men hvis noen har noen idéer til å forbedre sier jeg ikke nei. Eller hadde det vært enklere og penere slk? Endret 5. februar 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Noen som kunne tenke seg å lage en avatar av dette bildet? Uten teksten med en enkel svart ramme på en 1pxl. Det tar så lang tid å fyre opp Photoshop på denne gamle laptoppen. =/ https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=202804 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tusen takk Teletubbiekid! Du strekker alltid en hjelpende hånd ut. Hvilke syntes du jeg burde ta av de 2 du lagde og den jeg har nå? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Likte den orange og grønne, men syns egentlig den du har nå, altså pingvinen, er best. Den med trærene og byen under egnet seg ikke. Endret 5. februar 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Takk for tilbakemeldingene. Må se litt ann, men ihvertfall pingvinen eller den "orange og grønne". Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Kunne tenke meg avatar av denne. Noen som kan hjelpe meg? helst med ramme Endret 9. februar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kan jeg bruke hvis ikke du skal ha den, Darkbuster? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bare ta den du, Håks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå