Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det er fra runescape = lite vindu.. Husker jeg riktig er det orginalstørrelsen? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg snakker om w00ten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kanskje poste bildet på nytt? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 <----- Hva synes dere om avataren? Hva kan jeg gjøre for å forbedre den? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Kan lese navnet ditt fint, men teksten er fortsatt litt utydelig. Gjør den litt skarpere. EDIT: Nevermind Endret 3. februar 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er mening at den skal være litt utydelig. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skal den forestille Lost? Var kul den Hva syntes folka om min, burde jeg bytte? Tenker på noe med twintip, men jeg vil ha noe som ingen andre har. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hehe, det var faktisk et forsøk på Lost logen men bare i ALEKS. Men fikk ikke det helt til som jeg ville, men ser ut som folk ser det. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva burde jeg bytte til? Trenger hjelp med å finne det ut. Min begyner og bli litt kjedelig xD Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei, jeg har ett lite problem, og det problemet er at: Når jeg laster opp en ny avatar og et nytt personlig bilde, så blir det fortsatt det gamle bilde. Hjelp. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nei, du har ny avatar nå. Trykk CTRL+F5. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Problemet er nok at dei gamle bileta ligg i mellomlageret (cache) til nettlesaren. Den nye har vorte lasta opp, du ser den berre ikkje. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Latterkongen: MoonJazz: Du spurde ikkje, men om du vil ha so er her avataren din med transparent bakgrunn: Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tusen takk, Torbjørn T. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Siden jeg skifter avatar minsk to ganger i uken, så kunne dere laget noen av disse bildene ? Fokuser på ansikt om dere kan,80x80 og med svart ramme. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tusen takk folkens ! De ble kjempe bra ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå