Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
O store newt, kunne du laget meg en ny avatar?  Føler jeg skal bytte nå.. da hadde du vært en knupp! :)

Sure. What did you have in mind?

6805444[/snapback]

Jeg har virkelig ikke peiling.. Vært på jobb i 11 timer nå hehe.. Hvis du kunne laget noe i den stilen som andir har i fåregående side (?) hadde det vært kult.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg har virkelig ikke peiling.. Vært på jobb i 11 timer nå hehe.. Hvis du kunne laget noe i den stilen som andir har i fåregående side (?) hadde det vært kult.

Hva er det i andir sin avatar du vil ha da? Du vil at det skal være svarthvitt og en plass med farger som fanger oppmerksomhet?

Lenke til kommentar

For å feire at mitt nick er blitt byttet fra "Zed-Smeltelim" til "Smeltelim" vil jeg bytte avatar.

Jeg har lyst på en avatar som er litt mer fargerik en den kjedelige grå jeg nå har hatt i år og dag, innenfor temaet smeltelim selfølgelig

Hvis det er noen som ikke vet hva smeltelim er for noe (skam dere!) så er det limet man putter i limpistoler

Her er den jeg bruker nå:

zed-smeltelim.gif

Lenke til kommentar
For å feire at mitt nick er blitt byttet fra "Zed-Smeltelim" til "Smeltelim" vil jeg bytte avatar.

Jeg har lyst på en avatar som er litt mer fargerik en den kjedelige grå jeg nå har hatt i år og dag, innenfor temaet smeltelim selfølgelig

Jeg prøvde meg på en. Newtar for you:

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli passe lei av avateren min nå, så det må forandringer til. Det har blitt noen protester når jeg har prøvd å bytte tidlige, så jeg vil beholde denne, men kanskje noen her kan "krydre" den litt for meg. Dere får frie tøyler, jeg vil bare at den ennå skal være gjenkjennbar.

Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli passe lei av avateren min nå, så det må forandringer til. Det har blitt noen protester når jeg har prøvd å bytte tidlige, så jeg vil beholde denne, men kanskje noen her kan "krydre" den litt for meg. Dere får frie tøyler, jeg vil bare at den ennå skal være gjenkjennbar.

Nå med 80 x 80 pixler, ramme og lysendringer + Newtar:

Lenke til kommentar

Jeg prøvde meg på en. Newtar for you:

6807948[/snapback]

Ah, den var jo fin, skal absolutt ta den med i lista mi over mulige avatarer, bare se om jeg klarer å finne på noe bedre selv først :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...