Ferchie Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 O store newt, kunne du laget meg en ny avatar? Føler jeg skal bytte nå.. da hadde du vært en knupp! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 O store newt, kunne du laget meg en ny avatar? Føler jeg skal bytte nå.. da hadde du vært en knupp! Sure. What did you have in mind? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) O store newt, kunne du laget meg en ny avatar? Føler jeg skal bytte nå.. da hadde du vært en knupp! Sure. What did you have in mind? 6805444[/snapback] Jeg har virkelig ikke peiling.. Vært på jobb i 11 timer nå hehe.. Hvis du kunne laget noe i den stilen som andir har i fåregående side (?) hadde det vært kult. Endret 4. september 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har virkelig ikke peiling.. Vært på jobb i 11 timer nå hehe.. Hvis du kunne laget noe i den stilen som andir har i fåregående side (?) hadde det vært kult. Hva er det i andir sin avatar du vil ha da? Du vil at det skal være svarthvitt og en plass med farger som fanger oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 For å feire at mitt nick er blitt byttet fra "Zed-Smeltelim" til "Smeltelim" vil jeg bytte avatar. Jeg har lyst på en avatar som er litt mer fargerik en den kjedelige grå jeg nå har hatt i år og dag, innenfor temaet smeltelim selfølgelig Hvis det er noen som ikke vet hva smeltelim er for noe (skam dere!) så er det limet man putter i limpistoler Her er den jeg bruker nå: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 For å feire at mitt nick er blitt byttet fra "Zed-Smeltelim" til "Smeltelim" vil jeg bytte avatar.Jeg har lyst på en avatar som er litt mer fargerik en den kjedelige grå jeg nå har hatt i år og dag, innenfor temaet smeltelim selfølgelig Jeg prøvde meg på en. Newtar for you: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg begynner å bli passe lei av avateren min nå, så det må forandringer til. Det har blitt noen protester når jeg har prøvd å bytte tidlige, så jeg vil beholde denne, men kanskje noen her kan "krydre" den litt for meg. Dere får frie tøyler, jeg vil bare at den ennå skal være gjenkjennbar. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 En ramme kunne da alltids passet. Kanskje litt forbedring av konstraster? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg begynner å bli passe lei av avateren min nå, så det må forandringer til. Det har blitt noen protester når jeg har prøvd å bytte tidlige, så jeg vil beholde denne, men kanskje noen her kan "krydre" den litt for meg. Dere får frie tøyler, jeg vil bare at den ennå skal være gjenkjennbar. Nå med 80 x 80 pixler, ramme og lysendringer + Newtar: Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kan noen fikse litt på avataren min? Som noen kanskje ser, er det en .gif med dårlig kvalitet (rosa prikker). Håper noen kan få kvaliteten til å bli bedre. Ingen problem å endre filtype. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det var en tydelig forbedring, takk. Da tar jeg i bruk den, hvis det ikke plutselig kommer et fantastisk nyskapende forslag. Igjen takk til demonen for Newtar. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 ville likt å fornye min nåværende avatar til den samme, bare med endring av nick http://northeastcustoms.net/wack0/hurts.jpg Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som vil lage en avatar til meg av dette bildet? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som vil lage en avatar til meg av dette bildet? Så klart Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Litt adjusted. Endret 5. september 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 ville likt å fornye min nåværende avatar til den samme, bare med endring av nick :)http://northeastcustoms.net/wack0/hurts.jpg Hva med denne Newtaren da: Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Sewpert. tusen takk =) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Sewpert.tusen takk =) 6810341[/snapback] OT: "Stadig mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush" :D Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tusen takk Zevz of Newton32! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 For å feire at mitt nick er blitt byttet fra "Zed-Smeltelim" til "Smeltelim" vil jeg bytte avatar.Jeg har lyst på en avatar som er litt mer fargerik en den kjedelige grå jeg nå har hatt i år og dag, innenfor temaet smeltelim selfølgelig Jeg prøvde meg på en. Newtar for you: 6807948[/snapback] Ah, den var jo fin, skal absolutt ta den med i lista mi over mulige avatarer, bare se om jeg klarer å finne på noe bedre selv først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå