WheelMan Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg lagde et forslag til meg selv, om ny avatar: Väd tycks? Ja, det er to fluer som... har sex Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har avatar som jeg e r fornøyd med jeg nå!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har avatar som jeg e r fornøyd med jeg nå!! Ja, den så jo... digg ut Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det var veldig fint eem... motiv, Wheelman. Men det ble litt vanskelig å se. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Veldig vanskelig. Og litt tam Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det var veldig fint eem... motiv, Wheelman. Men det ble litt vanskelig å se. Veldig vanskelig. Og litt tam Og den jeg har nå er ikke tam? Vanskelig og se , tror ikke de fleste fosto den jeg har nå til og begynne med heller, men nå har jeg jo hatt den en stund og den må skiftes ut snart :!: Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tusen takk Groening. Akkurat det eg kunne tenkt meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Det var veldig fint eem... motiv, Wheelman. Men det ble litt vanskelig å se. Veldig vanskelig. Og litt tam Og den jeg har nå er ikke tam? Vanskelig og se , tror ikke de fleste fosto den jeg har nå til og begynne med heller, men nå har jeg jo hatt den en stund og den må skiftes ut snart :!: Du skal vel ikke skifte avatar? Endret 22. januar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det var en del av planen, ja noen motargumenter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du har et av forumets beste avatarer! Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Enig med Jonas. Det var veldig vanskelig å se motivet på det bildet med fluene. Dersom du skal bytte, så ikke bytt til den. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg likte den wheelman, Rocks your socks. Prøv og forny den da? Nye farger og slikt Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det var veldig fint eem... motiv, Wheelman. Men det ble litt vanskelig å se. Veldig vanskelig. Og litt tam Og den jeg har nå er ikke tam? Vanskelig og se , tror ikke de fleste fosto den jeg har nå til og begynne med heller, men nå har jeg jo hatt den en stund og den må skiftes ut snart :!: Hva er det egentlig? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Noen som kan lage meg en avatar av denne? Med ramme og litt bedre farger! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har avatar som jeg e r fornøyd med jeg nå!! Jeg har vondt i øynene Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Takk Jonas Ja, i rosa Har faktisk vurdert det , men litt vanskelig i.o.m. at Flerek slettet .psd fila Hva er det egentlig? To sokker og litt skrift Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det noen som hadde giddet å ta seg bryet med det bildet mitt? Eller synes dere jeg burde beholde det jeg har? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Takk Jonas Ja, i rosa Har faktisk vurdert det , men litt vanskelig i.o.m. at Flerek slettet .psd fila Hva er det egentlig? To sokker og litt skrift Ser jo det, men tror ikke jeg forstår den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå