teletubbiekid Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Dette er den siste jeg lager. Her har jeg brukt et litt mindre utsnitt, for å få mer detaljer i bakgrunnen og "smudgeingen" av hulken. Dessuten er ikke glow-effekten på skulderen hans så overdreven som på den forrige, og skyggen i ansiktet er hakket lettere. Dessuten syns jeg denne versjonen er den beste jeg har lagd til nå, pga. hulken glir bedre inn i bakgrunnen, så det ikke bare ser ut som om han er limt på. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg får se litt ann etterhvert, jeg kommer fort til å benytte begge uavhengige av hverandre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Jada! Han bruker min! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Jada! Han bruker min! Jepp, jeg liker forsåvidt den andre sin også, men synes den kanskje blir for detaljert igjen, keep it simple, but beautiful Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Noen som kunne fikset en pen ramme på avataren min? Takk på forhånd Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Her får dere ett bilde dere kan bryne dere litt på Jeg har ingen formening om hvordan det bør se ut, men ikke med ramme. Helst transparent med en liten dose anime stil? Kopi_av_fd.bmp Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Her får dere ett bilde dere kan bryne dere litt på Jeg har ingen formening om hvordan det bør se ut, men ikke med ramme. Helst transparent med en liten dose anime stil? Du har vel ikke en versjon med litt bedre kvalitet? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Her får dere ett bilde dere kan bryne dere litt på Jeg har ingen formening om hvordan det bør se ut, men ikke med ramme. Helst transparent med en liten dose anime stil? Du har vel ikke en versjon med litt bedre kvalitet? Nei, dessverre. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Er det noen som kan hjelpe meg med å forbedre kvaliteten på denne avataren? Er ikke så god på sharpen og slikt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Her. "Helst transparent med en liten dose anime stil?" Bra forsøk, men ikke helt det jeg ønsket meg.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Med så dårlig kvalitet får jeg det ikke til å se bra ut.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Med så dårlig kvalitet får jeg det ikke til å se bra ut.. Jeg tar den avataren, men får du ikke til og gjøre kanten på den transparent? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Altså gjøre den rund? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Kan noen lage en avatar til meg av denne: Helst bare ansiktet på katten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Altså gjøre den rund? Ja, noe slikt. Slik at den hvite kanten rundt bildet forsvinner. Som sakt transparent. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som vil gjøre denne avatar-ish? Altså maks 10kb og 80x80. Helst med transparent bakgrunn, eller en uten med ramme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå