Matsemann Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Noen som gidder å lage en transparent bakgrunn på denne og bytte ut den svarte skriften nederst der med "Aalton" og gjøre den litt mer avatar vennlig Setter pris på alle forslag! Synes Aalton ble litt utydelig, dog. ENDRET: Nytt forsøk, måtte lagre som .gif da det alltid endte på 10,2kb. ENDRET: Wannabe Jarmo, noen? Endret 9. januar 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Takker! Da her jeg noe å se på mens dere gjøre deres beste for å gjøre noe med denne: Endret 9. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Så rart ut med transparert når jeg prøvde... kanskje noen andre klarer det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Du trenger ikke transparent på denne, her er det å gjøre som du selv ønsker Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Bare å google det. Etter hva jeg har skjønt så er det å sitte på et forum e.l. og lese og lære. http://www.google.no/ trodde det var en skrivefeil jeg .. at det skulle stå lusker eller loker eller noe Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har lyst på en avtar med denne karen, eneste er at bildet må forminskes en del og gjøres mørkere, noen som tar på seg oppgaven? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Så rart ut med transparert når jeg prøvde... kanskje noen andre klarer det. Trodde ikke det var lov for vanlige brukere å ha HW-logoen i avataren. Den retten er vel kun for de med direkte tilknyttning til sidene? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg er medarbeider i nettverket Endret 10. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg er medarbeider i nettverket Okay! Jeg bare så der det sto "bruker" og kunne ikke finne noe. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg er medarbeider i nettverket Okay! Jeg bare så der det sto "bruker" og kunne ikke finne noe. Skribent for Hardware.no, Prisguide.no medarbeider, og eks. admin Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har lyst på en avtar med denne karen, eneste er at bildet må forminskes en del og gjøres mørkere, noen som tar på seg oppgaven? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Ohh.. Den Første der var ganske stilig. men når man først driver, Hvordan er mulighet for å lage svart hvitt versjoner? Endret 10. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Sånn, da var det fikset Normal hulk Normal med litt sharpen Svart/hvitt hulk Svar/hvitt med litt sharpen Personlig syns jeg den normale ble best Endret 10. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan blir det om du gjør bakgrunnen litt mer grå? Men ikke så grå som hulken Og husk ramme Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan blir det om du gjør bakgrunnen litt mer grå? Men ikke så grå som hulken Og husk ramme tok hvit bakgrunn jeg Nye bilder oppe Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Godt forsøk selvsagt, men er noe jeg savner.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Prøvde meg. EDIT: 2late EDIT2: En til. Endret 10. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Nå begynner vi å snakke.. Prøver du deg på det samme, bare med grønn hulken? Ikke gjør endringer med bakgrunnen eller noe slikt, og bruk den til venstre. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Nle ikke så bra IMO. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Kanskje du kan prøve å gjøre hele bildet litt mørkere fra originalt av, altså slik som den jeg bruker nå, men bare enda litt mørkere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå