Sewero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den med syns jeg selv så bedre ut.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sittet noen minutter her og heller den veien, føler at jeg får festet blikket mer til innholdet og snøen flyter ikke ut i det hvite tomrommet. Sier takk igjen også jeg Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva med en tynn hvit ramme? Vil tro det tar seg bra ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Slik? Jeg mener en 1px bred svart ramme ville vært det aller beste. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke gjør meg usikker igjen da Nå ble jeg usikker på bred eller smal kant... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke gjør meg usikker igjen da Nå ble jeg usikker på bred eller smal kant... Den Underpants lagde med tynn svart ramme var best. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke gjør meg usikker igjen da Nå ble jeg usikker på bred eller smal kant... Den Underpants lagde med tynn svart ramme var best. Helt enig om jeg skulle sagt det sjæl. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 svar på dette ligger vel en eller annen plass her inne, men jeg spør nå læll. hvorfor kan vi ikke ha avatarer hostet fra andre sider?? har denne på de andre forumene jeg lurker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Animerte avatarer er ikke tillatt på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Animerte avatarer er grusomt irriterende! Fy skam! Forferdelig. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) svar på dette ligger vel en eller annen plass her inne, men jeg spør nå læll. hvorfor kan vi ikke ha avatarer hostet fra andre sider?? har denne på de andre forumene jeg lurker. de andre forumene du lurker ? hva er lurke fornoe ? Endret 9. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lusker på blir vel mest rett frem oversettelse... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bare å google det. Etter hva jeg har skjønt så er det å sitte på et forum e.l. og lese og lære. http://www.google.no/ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som gidder å lage en transparent bakgrunn på denne og bytte ut den svarte skriften nederst der med "Aalton" og gjøre den litt mer avatar vennlig Setter pris på alle forslag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Noen som gidder å gi den her litt mer vinterstemning.. Ikke julestemning.. Skjerf, lue eller lignende? / - Vil helst ha hvit bakgrunn, og ramme. Endret 9. januar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå