theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vil lage noe fint ut av dette bildet? Er fra favorittfilmen min. =) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nei, det klarte jeg ikke. Sorry. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Har noen Amelìe-avatarer liggende. Skal finne dem frem. Eheh. Beklager kvaliteten på noen av dem, og rammen på noen av dem, de er ganske gamle og jeg smelte dem fort sammen. Om du hater dem alle sammen skal jeg heller ta og fikse noe til deg senere, nå trenger jeg søvn. Endret 4. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da stjeler jeg en ^^ Men andre er velkommen til å mekke Amélie avatarer til meg også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Likte den bedre som den var før.. Standard å ha hvit bakgrunn. Enig, likte den bedre med "standard" bakgrunn som den hadde på bildet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da stjeler jeg en ^^ Men andre er velkommen til å mekke Amélie avatarer til meg også. Hadde ikke du fått tegnet et portrett av deg selv som du skulle bruke?(avatar off her) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da er julen snart over, og min avatar på rettes litt på.. Jeg elsker denne avataren, så jeg tenker å ha den på alle høydepunkt. Nå er det snart påske.. Noe påsketing som kan gjøres med min? Kyllinghatt? Hanekam(Aner ikke hvordan det staves.. Ingen har det her på bygda. )? Takker for alle forslag. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hva i den grønneste granskog er en "kyllinghatt"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Haha. Hanekam. Visste ikke hva det het, så skrev det også. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som kunne ha laget to bra'e avatarer av disse bildene ? Med rammer og sånt ? Om dere kunne fått denne også i svart-hvitt så hadde det vært kjempe. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kan nokken lage en eplekake avatar? Plizz? Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Må si den Gandalf-avataren der var fantastisk! Men, jeg skifter aldri bort Tim the Enchanter Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kan nokken lage en eplekake avatar? Plizz? Lagde fire kjappe: Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det bilde av en eplekake eller et strekt bilde av den gamle eplekake logoen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Trykk på F5, så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har jort det mange ganger men når du skreiv det funket det takker Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Må si den Gandalf-avataren der var fantastisk!Men, jeg skifter aldri bort Tim the Enchanter Det er kjempebra. Den avataren er genial. Og filmen og. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Takk Underpants for fine avatarer ! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Takk Underpants for fine avatarer ! Alltid like gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå