Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med min? Føler det mangler et par farger? Likte når nisseluen var på fordi da var det ihvertfall litt flere farger, men nå ser den så .... tom og kald ut :p

 

Bare en liten ting angående avataren din: Du burde snu D'en 2-3 grader mot høyre. Nå ser det nesten ut som at du har laget den i Paint... :hmm:

Ville vært bedre om den var lent samme vei som ryggen til pingvinen.

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar
Hva med min? Føler det mangler et par farger? Likte når nisseluen var på fordi da var det ihvertfall litt flere farger, men nå ser den så .... tom og kald ut :p

 

Bare en liten ting angående avataren din: Du burde snu D'en 2-3 grader mot høyre. Nå ser det nesten ut som at du har laget den i Paint... :hmm:

Ville vært bedre om den var lent samme vei som ryggen til pingvinen.

 

Har ikke photoshop eller noe greier så du kan gjøre så mye med avataren. Eier heller ingen paint skills. Hadde du greid det? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har alle avatarer på dataen. ;)

 

post-95268-1199384927.jpg

 

EDIT: Om du vil ha en ny variant, så får du spørre, her er den du hadde før. ;)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Her er avatarene jeg har - hentet fra denne tråden, om noen andre vil ha. :p

 

Avatarer som er lagret på forumets servere 5. desember 2007 beløper seg til 8727 avatarer, 3600 av disse finner du i det første bildet. Ingen avatarer er brukt mer enn en gang. Ser man en avatar mer enn en gang skyldes dette at mer enn en bruker har tatt i bruk det samme bildet. Når bildet skues i forholdet 1:1 er samtlige avatarer 80x80pixler. Originalavatarer som har en lavere oppløsning enn dette er skalert opp bikubisk til 80x80 piksler. Ingen avatarer ble ekskludert på grunn av oppløsning, hvis din egen ikke er til stede i bildet er det fordi den ikke var like egnet som de andre, eller at din avatar ikke er lagret på forumets server. Bildene ble til som resultatet av en automatisert prosess med programmet AndreaMosaic. Jeg har ikke hatt noen påvirkningskraft i henhold til hvilke avatarer som ble valgt ut.

 

EDIT: Ut av de mange tusen avatarene, så fant jeg din ved å lagre din avatar, og se hvilket nr. den hadde. Den het av-60576 og da var det bare å lete i mappen. ;)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...