Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har litt lyst på en avatar som reflekterer navnevalget. Ønsker en avatar med "kraft" som et eller annet med kung-fu tema inni seg kanskje. (9Dragons?) Ville gjerne også hatt nicket i fonten Times New Roman øverst. Men noe som reflekterer nicket er viktig. Det trenger ikke bare å være inenfor kung fu temaet som jeg nevnte. Takker for all hjelp. Synes at den slangen jeg valgte for bare å ha en avatar er veldig teit.

Takker på forhånd for all hjelp

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Prøver meg med denna ei stund.. Men skal kjøpe en ny gitar i morra, så kan hende jeg bytter til et bilde av den..

Nydelig! En fin avatar som viser at du digger Metallica! :)

 

Tusen takk! :thumbup: den var helt fin den, men jeg er ortodoks kristen, så jeg tror ikke den passer helt for meg :ermm: men tuuusen takk for at du gadd :)

Hvis jeg setter et digert kryss over den; er den bra da?

Hahahahahahah!

 

Kunne kanskje zooma litt inn etter min mening. Det ble litt mye hvitt.

Hmm, nei?

Ehm, Håks? Han sa at det var hans mening.

Lenke til kommentar
Har litt lyst på en avatar som reflekterer navnevalget. Ønsker en avatar med "kraft" som et eller annet med kung-fu tema inni seg kanskje. (9Dragons?) Ville gjerne også hatt nicket i fonten Times New Roman øverst. Men noe som reflekterer nicket er viktig. Det trenger ikke bare å være inenfor kung fu temaet som jeg nevnte. Takker for all hjelp. Synes at den slangen jeg valgte for bare å ha en avatar er veldig teit.

Takker på forhånd for all hjelp

Vell, jeg tenker nå på noe nærmere dette når jeg ser brukernavnet ditt:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
SF2_Head_130.jpg

 

4_CompM2-US-Army.jpg

 

43825.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...