Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Beklager å måtte si at du har valgt deg en skikkelig ræva avatar. Null poeng, her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Ta noe morsomt.. Gitaravatar er ikke inn lenger.. Endret 1. januar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Nei, som de andre sier så er ikke gitaravatarer inn lengere. <- Den derimot Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kødda Endret 1. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Nei, som de andre sier så er ikke gitaravatarer inn lengere.<- Den derimot Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kødda Den der har bare dritfete nisseluer på, da! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Min Solidsnake avatar rocker. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Kunne kanskje zooma litt inn etter min mening. Det ble litt mye hvitt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Han kan nok ikke gjøre det uten å miste litt av pistolen eller så mye av kroppen at den godeste Snake vil se litt amputert ut. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Han kan nok ikke gjøre det uten å miste litt av pistolen eller så mye av kroppen at den godeste Snake vil se litt amputert ut. Ja, jeg så det, men tenkte at hvis man tok vekk litt her og litt der og var litt dyktig så kunne man vel klare det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) *shoop* Endret 2. januar 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Feil tråd? Dette er ikkje avatarvurderingstråden ... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Det var det ja >.> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Dette er ikke tråden man vurderer avatarene til folk! :!: EDIT: ALLTID for sent. Endret 2. januar 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Står jo "avatartråden", kan ikke forvente at folk skal lese hele overskriften før de poster... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Står jo "avatartråden", kan ikke forvente at folk skal lese hele overskriften før de poster... Det er faktisk akkurat det man kan forvente av folk. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 noen som gidder å prøve å lage et avatar til meg? alt mulig morsomt er bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) noen som gidder å prøve å lage et avatar til meg? alt mulig morsomt er bra Denne kommer folk til å lett kjenne igjen: Bare hyggelig. Endret 2. januar 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg ville rettet ham inn mot innlegget. Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Tusen takk! den var helt fin den, men jeg er ortodoks kristen, så jeg tror ikke den passer helt for meg men tuuusen takk for at du gadd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Tusen takk! den var helt fin den, men jeg er ortodoks kristen, så jeg tror ikke den passer helt for meg men tuuusen takk for at du gadd Hvis jeg setter et digert kryss over den; er den bra da? Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 hehe :!: den er så bra så men jeg tror egentlig at eg har funnet noe greit:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå