Mountain Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Orker ikke lage avatarer nå, men laga en til en annen her på forumet en dag. Hva med denne Enojo? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tenkt på den og, men vil gjerne se på de forslagene jeg har plukket ut først Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Lykke til, og god natt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Noen som gidder å fikse en avatar av denne? Gjerne med en litt bredere ramme også.. http://www.quickstopentertainment.com/else...oct1/kahuna.jpg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ikke mulig å gjøre den litt større? Ellers tusen takk ! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Eg kan jo gjere den breiare, men då vert den breiare enn den skal vere. Vil ein halde på forholdet mellom breidd og høgd, er det so stor den kan vere. Redigert: Med mindre du vil kutte bort noko i høgda ... Endret 1. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Neida, den er fin som den er nå! Tusen takk. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Man kan jo bare legge på bakgrunnsfargen i kantene, så blir den i så fall 80x80. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 noen som hadde giddet å lage avatar av denne? også en i svart hvit (vis det ikke er for mye) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Man kan jo bare legge på bakgrunnsfargen i kantene, så blir den i så fall 80x80. Takker så meget! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 EvenruD, bytt tilbake til din forige. Myyyye bedre med den ulven/hunden. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Var planen å bruke den med ulven her, skal bruke Big Kahuna burger på et annet forum ^^ Velger den, den gamle avataren hvis den nye ikke er etter reglene? Fordi da jeg skulle sjekke hvordan den siste Big Kahuna avataren så ut, så valgte den ulven istede Endret 1. januar 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er nok etter reglene. Prøv å refreshe. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 noen som hadde giddet å lage avatar av denne? også en i svart hvit (vis det ikke er for mye) Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 noen som hadde giddet å lage avatar av denne? også en i svart hvit (vis det ikke er for mye) takker Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Eventuelt med ramme. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvilke av de her syns dere blei best? Skal bruke en av de, resten kan dere ta om det er no å ta da.. Ops.. ikke alle ramme blei like bra, får redigere seinere.. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Det med det nyeste skjegget, den på siden, eller den over den fra Cunning Stunt tiden(den på siden av den som er mest up to date. Håper du tok an Edit: Lettere sagt: Live Earth, Black Album tidsperiode eller den klareste fra Cunning Stunts. Endret 1. januar 2008 av Enojo Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Prøver meg med denna ei stund.. Men skal kjøpe en ny gitar i morra, så kan hende jeg bytter til et bilde av den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå