Ståle Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Prøv å lagre bildet i png. funker her. .png funker ikke i IE. (Ihvertfall ikke 6, men vet ikke om det er fikset i 7) Lenke til kommentar
Brakkvannstorsk Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Bruker Opera, funker her. Trodde GIF støtta gjennomsiktighet, men tok feil... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Ok. Da vet jeg det. Jeg bruker selv FF så har ikke det problemet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 .gif stotter gjennomsiktighet jo. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Kan noen manipulere bildet mitt så det blir svart og hvitt med mørkeblå bakgrund i stedet for blått og hvitt med svart bakgrund:-) Endret 10. desember 2007 av Haan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Bildet ditt har jo mørkeblå bakgrunn. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Hvordan lager jeg transparent i Gimp/PS? Har den på norsk. Endret 10. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 I Gimp må du kanskje leggje til ein alfakanal til laget før du lagrer. Høgreklikk på laget --> Add alfa channel. So må du fjerne bakgrunnen frå biletet (det vil då verte synleg eit slikt grått rutenett), og lagre som anten GIF eller PNG. Det er det same i PS eigentleg. Fjern bakgrunnen og lagre som GIF eller PNG. Er det ei fil som vert opna som eit Background- må du gjere dette om til eit vanleg lag (ved å gje laget nytt namn) før du kan fjerne bakgrunnen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Bruker Opera, funker her. Trodde GIF støtta gjennomsiktighet, men tok feil... Det er fordi du lagrer .GIF-fila uten transparent flag. I f.eks Jasc PSP9 må jeg gå igjennom en wizzard om jeg vil ha gjennomsiktig bakgrunn, og kan da flagge f.eks en bestemt farge som gjennomsiktig, eller bruke det eksisterende gjennomsiktigheten i layeret jeg tegner på for gjennomsiktighet i GIF. PS. Har min avatar sjokk-rosa bakgrunn? I så fall kan det være nettleseren din som ikke håndterer gjennomsiktig GIF riktig. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Noen som kan lage avatar utav dette bilde? Skal bare ha en enkel ramme og teksten ekwathne nede i høyre hjørne. Skal ha den størrelsen den er nå. (146x101). Hadde vært flott om noen tok seg tid til å klippe ut damen og legge til hvit eller lyseblå bakgrunn istedenfor den sofaen som er der nå. Takk. Edit: Må være jpg, jpeg eller png. Endret 10. desember 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Du har vel ikke bildet i full oppløsning, eller har du bare det der? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Lastet opp større nå. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Sånn? Å klippe henne ut får noen andre gjøre. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Kunne du lagd en med hvit tekst og en med gul skrift og grønn ramme rundt hver bokstav? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Kunne du lagd en med hvit tekst og en med gul skrift og grønn ramme rundt hver bokstav? Prøvde meg jeg Endret 10. desember 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Takk for den WheelMan, skal bruke den øverste. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Du som hadde den fine Mac.Gyver-avataren. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Du som hadde den fine Mac.Gyver-avataren. +1 MacGyver-avatar FTW! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) x2 Se hva jeg gjorde! Jeg klarte å lage en transparent avatar.. Eller? Endret 10. desember 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Jepp, den har gjennomsiktig bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå