Mevon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Bare hyggelig. Den ble rå om jeg må få si det selv. Kvaliteten kunne kanskje vert bedre, men den var ikke for ille. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det noen som kanskje hadde greid å rette ut de ugjevne kantene på pingvinen nederst til høyre? Ja, jeg er perfeksjonist. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) En gang til.. Endret 9. desember 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du har vel strengt tatt gjort hele hakkete istedenfor å jevne den ut? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jevnet ut hele jeg, Darkbuster Hvis du ikke liker det, kan jeg gjøre det annerledes. Kanskje jeg bare er trøtt, men er det noe forskjell? Takker får alle forslag uansett, KoffeinKanin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det noen som kanskje hadde greid å rette ut de ugjevne kantene på pingvinen nederst til høyre? Ja, jeg er perfeksjonist. Nei, han gjorde den faktisk til en hakk-figur. Behold den du startet med. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ouch, jeg var veldig trøtt igår jeg og! Begynner fra nytt av, Darkbuster. ^^ Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ouch, jeg var veldig trøtt igår jeg og! Begynner fra nytt av, Darkbuster. ^^ Hehe, ok. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Et par litt annerledes juleavatarer Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Noen som kan være så snille å sett nisselue på avataren min? ? Jeg prøvde meg, men jeg er noob da. Det kommer sikkert noen bedre. Fin den, men har lyst å se hva andre kan få til før jeg bestemmer meg...! Så... Noen som gidder å prøve seg? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Sånn. Endret 9. desember 2007 av Supahfly Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Den hadde sett bedre ut uten tankeboblen. :] Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sånn. Takker, da har jeg ny avatar Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Hei. andir har fikset juleavatar til meg, hva synes dere? Ting dere ville endret? Det sto forresten mellom en annen avatar og, men der så luen trøkt ned ut. Vår, sommer og høst: Juleavatar i fjor: Juleavatar i år: Juleavatar i år (alternativ) Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg synes det så merkelig ut med krona over nisselua, så jeg ville nok gått for den nederste. Eventuelt en litt redigert versjon av den nederste hvor den hvite kanten ikke var fullt så lang og tjukk. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ikke tenk på at kronen er over nisseluen, men at den røde delen er sydd inne i "kronen" og kronen erstatter den hvite kanten Men det er sant i det du sier, vi får se hva det blir til. Endret 10. desember 2007 av TSP Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 < - - - - Synest om min juleavatar da ? Godt nok for det gode forumfolk ? Lenke til kommentar
Brakkvannstorsk Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvordan får jeg gjennomsiktig bakgrunn i avataren? Har lagret som GIF, men da blir bakgrunnen svart... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Prøv å lagre bildet i png. funker her. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Sånn. Her funka det i png. Endret 10. desember 2007 av Supahfly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå