froZZo Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 kan noen hjelpe meg å rezize et bilde. og lage ramme rundt det. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som kan lage en avatar til meg av dette bilde? bilde Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Takk, kan du prøve en sort/hvit også? Mulig å komme litt nærmere innpå ansiktet uten å ødelegge kvaliteten? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Prøver meg. Jeg har gjort bildet litt skarpere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Tja, jeg synes det ble litt for skarpt. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som kan være så snille å sett nisselue på avataren min? ? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som kan være så snille å sett nisselue på avataren min? ? Jeg prøvde meg, men jeg er noob da. Det kommer sikkert noen bedre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Kan noen prøve og lage en avatar utifra dette bildet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Gadd ikke ta med alt, bare et utsnitt, da jeg ikke tror det blir fint med hele greia i 80x80. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Oi oi, ble bedre enn jeg forventet. Tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Positive kommentarer er alltid hyggelig. Derfor lagde jeg to til, med transparent bakgrunn: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Hvilken skal jeg bruke? Likte den du lagde først, og den første på den du lagde sist. Får se, tusen takk for bryet Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Den igjennomsiktige uten ramme ble best, den med den hvite bakgrunnen ble for tom og kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Prøv den uten ramme og se hvordan den passer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Bruker denne inntil videre. Kjempebra laget, takk for hjelpen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Takk for hjelpen med avataren min folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå