ekwathne Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Noen som kan lage noe avatar utav dette? bilde 1 (bilde 1 er klikkbar) Bilde2: *fikset posten. Flott om noen får til noe avatar utav disse. takk, erling Endret 6. desember 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 ekwathne: Teksten blir nesten uleselig men her er i hvert fall et forsøk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg får ikke åpnet spoileren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg har også problemer med å åpne spoilere. Har hatt det i hele dag. (Utrolig plagsomt i "Babethreaden"). Endret 6. desember 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fikset posten min ovenfor. Nå skal det virke. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 ekwathne: Teksten blir nesten uleselig men her er i hvert fall et forsøk Hehe, morroklumpen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er noe bug med skjult tekst i det nye dynamisk-skinnet. Bruk et annet skinn så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Aldri! Nå har jeg ventet i mange uker på et dynamisk skinn. Det får da være grenser. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Der funka det ja, i HW-skinnet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvordan gjør jeg en avatar skarpere i Gimp? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som kan være så snille å sett nisselue på avataren min? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Aldri! Nå har jeg ventet i mange uker på et dynamisk skinn. Det får da være grenser. Bruk "Akam.no." Det er dynamisk. Da skal du se du "babsene" dine tenker jeg. Endret 7. desember 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Men jeg foretrekker HW-skinnet. Underpants: Har ikke gimp i likhet med photoshop et "sharpen-tool"? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Underpants: Har ikke gimp i likhet med photoshop et "sharpen-tool"? Vet ikke. Har ikke funnet noe, men hvis noen kunne fortelle meg hvor det er så hadde det vært fint. (: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Filters --> Enhance --> Sharpen eller Unsharp mask. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Filters --> Enhance --> Sharpen eller Unsharp mask. Tusen takk! Skal begynne å lage avatarer nå! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Så, hva syns dere? Hva kunne vært bedre og hvordan? Hvordan lager jeg dentil 10 kb? Endret 7. desember 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Når du lagrer som JPG, berre set ned kvaliteten. Om du haker av for forhåndsvisning (preview in image window eller noko slikt) vil du sjå kor stor fila vil verte. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Når du lagrer som JPG, berre set ned kvaliteten. Om du haker av for forhåndsvisning (preview in image window eller noko slikt) vil du sjå kor stor fila vil verte. Ok takk. Fiksa det nå. (: EDIT: Noen som har lyst til å gjøre den nye avataren min mer julevennlig? Det er nybegynner-forsøk men. =P Endret 7. desember 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Kan noen lage en ramme til meg ? Jeg tror ikke det blir noen god juleavatar, men dere kan jo prøve om dere vil. Fikset det selvom det er sent, og ja Endret 7. desember 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå