Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Som skaperen av avatartråden tilkaller jeg dere for å hjelpe meg med min avatar, jeg vil ha jul. Gledelig jul!

 

post-58981-1196462921.gif - Nå

 

post-58981-1196463101.gif - Forrige jul (andir laget juleversjonen)

 

Jeg liker skjegget, men ikke luen. Jeg ønsker at noen lager en nisselue som ser realistisk ut oppe på min brutale kar. Jeg skulle gitt dere en psd-fil, men dette forumet tillater det ikke. Har ikke noe annet sted å laste opp.

 

Her er avataren uten nisselue, kun skjegg.

king_christmas.gif

 

Men jeg er åpen for helt ny avatar i tillegg. Så lenge det inneholder krigsmenn fra gammelt av (før 1900-tallet), om en ny foreslåes kunne det være ønskelig å se en juleløsning på den med det samme og. Jeg må tross alt ærlig innrømme at den jeg har nå muligens er for barsk til å gi særlig julepreg.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Da mine kunnskaper og ferdigheter angående avatarskaping er heller labre lurer jeg på om noen der ute kunne tenke seg å gi min nåværende avatar litt julepreg. Eller eventuelt en ny avatar med julepreg så lenge det er Homer J Simpson som er motivet.

 

Så jeg setter stor pris på om noen kunne hjulpet meg slik at både jeg og andre forumbrukere skal få nyte nok en fantastisk juleavatar og jeg skal love å sende mine varmeste hilsner om god jul til den som hjelper meg.

 

På forhånd takk og god jul!

Lenke til kommentar
What ye think? Den jeg har nå eller hvilken av disse?

 

EDIT: Applaus til fLeReK

De to nye er 82x82 pixler da... likte den til venstre best. MEN tror det ville sett bedre ut hvis rammen gikk over julepynten.

Hvordan får jeg dem ned til 80x80 da?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Untitled-1-7.jpg
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Untitled-2-8.jpg

Adobe Photoshop.

Men hvis du vil ha et tilsvarende, gratis program er GIMP et godt alternativ. :thumbup:

Tusen takk!

Men det går jo an å skaffe PS gratis og da. :ph3ar:

Lenke til kommentar

Kan noen lage avatarer av disse tre? Jeg vil ha et utsnitt som gjør at det ligner på den jeg har fra før. Jeg vil også ha gjennomsiktig bakgrunn og ikke noe ramme. Det er mulig det trengs en justering av fargebalansen også.

 

post-3851-1196812090_thumb.jpgpost-3851-1196812098_thumb.jpgpost-3851-1196812104_thumb.jpg

 

Et lite bilde fra arbeidsprosessen:

 

post-3851-1196812470_thumb.jpg

Nam nam, pepperkakedeig og nonstop er godt. :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...