Bertelsen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 *snip* Avataren er visst 2 KB for stor, noen som gidder å fikse det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Da fikk jeg også opp min lille juleavatar. Etter jul, så kommer gamer.no sin spillmod avatar opp igjen. Etter CTRL+F5 fire ganger kom bildet endelig opp. Endret 2. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sjølvsagt. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har ikke fått noe svar fra fLeReK enda... EDIT: Fikk svar fra fLeReK nå og han hadde ikke bildene på PC-en lenger dessverre. Da tror jeg det blir litt for vanskelig for min del. Du kan nå spørre noen andre som kan det bedre. dessverre. Slettet alle bildene jeg brukte etter at Weelmannen ble tilfreds. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kan noen værsåsnill gjøre den avataren jeg har nå mer julete på en eller annen måte, fikse skjegg på han eller noe? Hvis ikke kunne noen giddi å satt på nisselue ol på en av disse og mekka dem i avatarstr? Masse e-koz til den som mekker noe bra. Plxplx? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kan noen værsåsnill gjøre den avataren jeg har nå mer julete på en eller annen måte, fikse skjegg på han eller noe? Hvis ikke kunne noen giddi å satt på nisselue ol på en av disse og mekka dem i avatarstr? Masse e-koz til den som mekker noe bra. Plxplx? Hvem er det? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Lars Winnerbäck Åja. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Kan du legge ut avataren din som vedlegg, Termometer? Her, har du den Jøss, hehe.. Husker jeg lagde den avataren for lenge siden! Jeg tegna hele figuren fra bunn, så jeg legger ut psd-fila til deg, slicks.. Der har du alle layersene seperat med fargene, linjene og skyggelegginga. (Endre filnavn til *.psd Endret 2. desember 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hva med dette: Og en litt ut ifra veggen Yay, fantastisk! Nå var jo de andre avatarene veldig fine, men denne matchet jo, selv om den kanskje var litt... svart/hvitt 8D. Jeg velger den jeg, da. Takk for hjelpen alle. Endret 2. desember 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som kan fikse en spenstig og julete bakgrunn til meg? Må se hvordan det blir.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ny avatar ^^ Lagd selv? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 tegna på lua og fargene, men selve tegningen er original disney skisse. er for lat til å lage fra bånn nå når jeg hadde den her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kan noen få fiksa gjennomsiktig, slik at det kun er de svarte strekene som har "farge" ? Eller med ramme osv..? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Endret 3. desember 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tusen takk. Hvilken burde jeg ta? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Den til venstre... Bildet passer ikke utenr ramme siden en del av lue er kuttet bort. Og når du først skal ha ramme er det beste med hvit bakgrunn. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Den til venstre... Bildet passer ikke utenr ramme siden en del av lue er kuttet bort. Og når du først skal ha ramme er det beste med hvit bakgrunn. QFT Her er en mann som har forstått poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå