Skarstard Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kan du legge ut avataren din som vedlegg, Termometer? Hvorfor er det nødvendig, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fordi når jeg legger det inn i photoshop, så er det "index"..Og det er vanskelig å mekke på.... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Image --> Mode --> RGB. Redigert: Det vil fikse saken. Alternativ kan du i Opera og Firefox kopiere biletet ved å høgreklikke på det, og so lime det inn i PS. Endret 1. desember 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fordi når jeg legger det inn i photoshop, så er det "index"..Og det er vanskelig å mekke på.... Det er fordi bildet fungerer som en lenke på selve forumet. Lagre på profilsiden (eller bruk en ordentlig nettleser). Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Avataren og signaturen din eier, Skarstad .. sånn bare for å si det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Kan du legge ut avataren din som vedlegg, Termometer? Her, har du den Endret 1. desember 2007 av Termometer Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ikke for å være masete, men kan noen fikse julenisselue på denne avataren? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Okay, dette blir siste gang jeg spør. Det betyr at ingenting er for dårlig, fordi det er bedre enn å ikke ha juleavatar i det hele tatt: Kan fylliken min få en nisselue som matcher ham? Altså en veldig ensfarget, men smooth nisselue, om mulig. Så hadde det jo vært tøft om han holdt en julegave i hånden. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gjorde et forsøk , men avataren var litt liten. Legg merke til at jeg ikke er særlig flink på dette. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gjorde et forsøk jeg og, Mr Crowley Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Gjorde et forsøk jeg og, Mr CrowleyLitt bedre enn mitt , skulle vel kanskje også ha laget omriss til lua. Men, noen som kan ordne min? Endret 1. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hva med dette: Og en litt ut ifra veggen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Siden kaninen din har så fine ører, så lagde jeg en custom nisselue.! Hope you liked it! Endret 1. desember 2007 av Slicks Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Siden kaninen din har så fine ører, så lagde jeg en custom nisselue.!Hope you liked it! Haha, genialt! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Noen som har lyst til å mekke en nisselue på Tifa her? Anyone? Endret 1. desember 2007 av Vorpal Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Her er to avatarer jeg lagde. Værsegod! Legger inn et til. Og en til... Endret 2. desember 2007 av Slicks Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Anyone?Personlig mener jeg at hun har for mye hår og er presset for langt opp i hjørnet til at man kan få til en vellykket nisselue. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Anyone?Personlig mener jeg at hun har for mye hår og er presset for langt opp i hjørnet til at man kan få til en vellykket nisselue. Okay, skjønner. Noen som har lyst til å mekke en på den jeg har nå da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Moviehart?, kommet noe videre på min? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Har ikke fått noe svar fra fLeReK enda... EDIT: Fikk svar fra fLeReK nå og han hadde ikke bildene på PC-en lenger dessverre. Da tror jeg det blir litt for vanskelig for min del. Du kan nå spørre noen andre som kan det bedre. Endret 2. desember 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå