Mevon Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som kan sette nisselue på min? Et forslag fra meg: Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg fant noe som kansje blir min jule avatar. Kan noen være så snill å klippe litt rundt hodet og sitte på nisselue på søte King kong er? Takker Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Kimman, jeg prøvde.... Det ble litt pirkete. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Slicks, takk for at du ville forsøke. Men for å være ærlig så får jeg ikke noe julestemning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 ? Fantastiskt. Takk. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) MadsFN Here you go! Endret 1. desember 2007 av Slicks Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Takker så digg ut xD Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Noen her som kan sette nisselue på denne personen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Prøvde meg StigF....Det så litt weird ut men... Takk, men det så litt blurry ut. Ikke for å virke frekk, men kan noen prøve å fikse det skarpere? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Slik jeg har skjønt det så var det nok litt vanskelig å få julestemning på avataren min, så nu trenger jeg hjelp til andre ting isteden, nemlig om noen kunne gjøre om dette til avatarstørrelse, og gjerne med svart ramme. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Oi,for sein visst Jaja.... Endret 1. desember 2007 av Slicks Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Øy, åssen fikk du uten det merket, Rivers? Men her er en oppdatert versjon StigF... Håper denne var litt skarpere. Endret 1. desember 2007 av Slicks Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Fikk markert mesteparten av det og justert det nesten normalt med curves i Photoshop Gjorde nissen og kurven litt smalere: Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som vil gjøre avataren min mer julete? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Hva syns dere om den nye The Stig avataren min? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Takk igjen Slicks, men det ble sånn at jeg valgte Rivers's.. Så takk til deg, Rivers God jul Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som kunne gitt min avatar litt julepreg, gjerne nisselue eller liknende. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Øy, åssen fikk du uten det merket, Rivers? Men her er en oppdatert versjon StigF... Håper denne var litt skarpere. Takker, da ble det julestemning i år og. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Kan du legge ut avataren din som vedlegg, Termometer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå