teletubbiekid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Velg juleavatar for meg folkens! La meg utdype hvorfor du burde velge nummer 4. 1 og 2 er ikke skarpe nok til det motivet. Det som egentlig er greiner ser ut som en kornete suppe. 3 er av dårlig kvalitet og ikke engang 80x80. 5 har en slags hvit strek rundt lua som virker forstyrrende, dessuten har den middelmådig kvalitet og en perverst stor nese. 6 er heller ikke 80x80 og motivet er ikke en gang midtstilt. 4 derimot, er av høy kvalitet, den har en god stemning og rammen passer utmerket til den slags motiver. Endret 1. desember 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fine avatarer Koffein Kanin Synd at det har begynnt og regne hos deg da Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er vel ikke noen som kanskje hadde gidet å prøvd å fikset litt på min så den blir litt mer "julete"? Er vel kanskje ikke så lett. Skal opp halv seks hver morgen da jeg har ganske mange mil til skolen, så gjorde det ganske kjapt. Kan forbedre om det er en idé du liker. Hvordan går det med denne? Blir det noe bedre? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Synd at det har begynnt og regne hos deg da Du skulle vært her hvor jeg bor, det har regna som et uvær (ordspill ) siden i natt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Er vel ikke noen som kanskje hadde gidet å prøvd å fikset litt på min så den blir litt mer "julete"? Er vel kanskje ikke så lett. Skal opp halv seks hver morgen da jeg har ganske mange mil til skolen, så gjorde det ganske kjapt. Kan forbedre om det er en idé du liker. Hvordan går det med denne? Blir det noe bedre? Beklager. Kanskje senere idag. Om du har en større versjon av avataren din ville det gjort det litt lettere ENDRET: Snør fantastisk mye her nå Endret 1. desember 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ok, legger ved full versjon. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Ok, legger ved full versjon. Håper du blir fornøyd. Kan alltids endre noe. ENDRET: Ramme kommer om 20 min, må nemlig stikke. Endret 1. desember 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som kan sette nisselue på denne? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Går det ann å lage en nisselue på denne karen? kunne fulgt den hvite streken rundt pingvinen på lua også kanskje? Vet det ikke er lett, men trenger en juleavatar nå Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Håper du blir fornøyd. Kan alltids endre noe. ENDRET: Ramme kommer om 20 min, må nemlig stikke. Ga meg selv tillatelse til å slenge på en ramme. Endret 1. desember 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Takk til både teletubbiekid og matsemann Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Tok bare 10min, men teletubbiekid løste det. (: Bare hyggelig. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Går det ann å lage en nisselue på denne karen? kunne fulgt den hvite streken rundt pingvinen på lua også kanskje? Vet det ikke er lett, men trenger en juleavatar nå Prøvde meg. Måtte tegne luen fra grunnen av i Photoshop så håper du blir fornøyd. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Takker så mye teletubbiekid Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som har lyst til å mekke en nisselue på Tifa her? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som gidder å sette en fin nisselue på skyggemonsteret mitt? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Prøvde meg StigF....Det så litt weird ut men... Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Noen som kan sette nisselue på min? Endret 1. desember 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei, er det noen her med kreativitet som kan slenge inn julestemning på avataren min? Vet ikke om dere ikke så innlegget mitt eller om dere ikke orket å prøve, så jeg bumper innlegget mitt.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg kan gjøre det kimman...Vent litt bare. Men jeg lagde en gratisavatar, er ikke sikker på om den er helt brukelig eller ikke Endret 1. desember 2007 av Slicks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå